Skocz do zawartości

Problemy z falującymi obrotami


Gość grom546

Rekomendowane odpowiedzi

To co mam zamiar wymienić (już powoli robię zakupy w ASO i IC):

 

Uszczelka Głowicy - ori

Uszcz. kolektora wydechowego - ELRING

Uszcz. kolektora ssącego - ELRING

Uszcz. pokrywy zaworów i miski olejowej (są na sylikon)

Zimeringi rozrządu (uszczelniacze) - ELRING

Uszczelniacze zaworowe - ELRING

Śruby głowicy - ELRING

Filtr powietrza - Knecht (bo akurat będzie dojście - jest od dołu jakoś)

Paski rozrządu wymienię bo to koszt 90 zł (dwa paski conti , a ori koszt 390 :>)

Płyn chłodniczy Prestone - odpowiednik G12

Orientowałem się w cenie zaworów ssących i wydechu - po 25zł

 

Głowica - 500zł

Robocizna inna - 800zł

+/- 2,5 tyś zł

 

p.s. no już zostanę przy 10w40 i płukanie LM flush engine

 

p.s.2 Wiesz może ile płynu chłodniczego wchodzi do A2?

 

I jeszcze jedno czy taki problem z kompresją może być spowodowany np. pękniętymi lub zapieczonymi pierścieniami ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mi cały czas coś chodzi po głowie ze pierscienie moga byc zapieczone.

A silikon to polecam Ci victora reinza napewo nie bedziesz załował.

 

Olejem zalej tak jak mówisz 10w 40

Zimering i wszelkie uszczelniacze to też polecał bym Ci z reinza.

 

 

Płynu do chłodnice ok 6 litrów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu na początku na pewno zmierzę jeszcze raz kompresję i zrobię próbę olejową. Coraz bardziej martwię się tą sprawą, dzisiaj coś zaczęło stukać w silniku, potem przestało. Zdaje się być coraz bardziej zamulony. Najbardziej to faluje na ciepłym, zaraz po odpaleniu bardzo niedużo.

Dodam że stukania nie było słychać jak dodałem lekko gazu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już umówiony na oddanie samochodu na czwartek do sprawdzenia, do tego czasu go nie używam. Napiszę pewnie w czwartek co tam wykryli dokładnie. Inny mechanik

 

[ Dodano: 2012-08-29, 18:28 ]

 

Dzisiaj zauważyłem dwie nowe rzeczy, 140km/h to prędkość maksymalna, przy 4 tysiącach obrotów samochód nie chce już przyśpieszać. Druga to taka że obroty o wiele mniej latają i utrzymują się lepiej ba poziomie 900 przy włączonej klimatyzacji, również coś stuka na zimnym silniku czasami, nierównomiernie. (..dziwne)

 

[ Dodano: 2012-09-04, 15:53 ]

Dzisiaj samochód był na ponownym pomiarze kompresji. 2 tygodnie jeździł na preparacie Bilstain (twarde smarowanie i takie tam). Kompresja po ponownym pomiarze to 18 17 16 18

Objawowo bez zmian obroty dalej falują, dalej problem z prędkością maxymalną (140max) i z tym że na 1/2 bez gazu słabo jedzie. Panowie z warsztatu mówią że wszystko sprawdzili i jedyne co już można zrobić to zdjąć głowicę.

 

Co może tak stukać na zimnym ? (pod koniec filmiku przestaje) :

http://www.youtube.com/watch?v=bs8NK9x5WB4&feature=g-upl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość szymon 1587cm3

Pawel90,

 

Jaja sobie robisz? Jakie UP?!

 

Otrzymujesz słowne upomnienie.

 

Co może tak stukać na zimnym ?

 

To nie silnik, raczej skrzynia, sprzegło (łożysko oporowe)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego UP to prosiłem brata aby się zarejestrował i podpił post ponieważ dodałem wypowiedź, ale jako że byłem ostatni to wątek się nie odświeżył i nikt nie wiedział że zostało coś dodane a co za tym idzie nikt już tutaj nie wchodził (swoją drogą może dało by się coś z tym zrobić)

 

Ze skrzynią nie mam żadnych problemów. A zjawisko występuje tylko na zimnym silniku, czy możliwe że to np. samo regulatory zaworów są do wymiany ? Chociaż to nie ten dźwięk, ten jest jakiś dziwny. Jakieś komentarze co do kompresji ?? Chyba nie pozostaje mi nic innego jak zrzucać głowice. Jutro napiszę jeszcze parę słów bo będę odbierał samochód i porozmawiam z mechanikiem, na razie napisałem to co udało się ustalić przez telefon.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Kompresja chyba ciut za wysoka, ale to moze po próbie olejowej. Nie sadze zeby FSi bylo az tak doprężone.

 

czy możliwe że to np. samo regulatory zaworów są do wymiany ?

 

Samoregulator klepie cyklicznie, a tu slychac zuzyte lozysko. Próbuj wciskac i puszczac pedal sprzegla jak halasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania