Gość grom546 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 To co mam zamiar wymienić (już powoli robię zakupy w ASO i IC): Uszczelka Głowicy - ori Uszcz. kolektora wydechowego - ELRING Uszcz. kolektora ssącego - ELRING Uszcz. pokrywy zaworów i miski olejowej (są na sylikon) Zimeringi rozrządu (uszczelniacze) - ELRING Uszczelniacze zaworowe - ELRING Śruby głowicy - ELRING Filtr powietrza - Knecht (bo akurat będzie dojście - jest od dołu jakoś) Paski rozrządu wymienię bo to koszt 90 zł (dwa paski conti , a ori koszt 390 :>) Płyn chłodniczy Prestone - odpowiednik G12 Orientowałem się w cenie zaworów ssących i wydechu - po 25zł Głowica - 500zł Robocizna inna - 800zł +/- 2,5 tyś zł p.s. no już zostanę przy 10w40 i płukanie LM flush engine p.s.2 Wiesz może ile płynu chłodniczego wchodzi do A2? I jeszcze jedno czy taki problem z kompresją może być spowodowany np. pękniętymi lub zapieczonymi pierścieniami ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-22842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 czy taki problem z kompresją może być spowodowany np. pękniętymi lub zapieczonymi pierścieniami ? Zdecydowanie tak i dlatego sugerowano, aby zrobić próbę olejową. Ona potwierdzi lub wykluczy pierścienie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-22843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil55 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Mi cały czas coś chodzi po głowie ze pierscienie moga byc zapieczone. A silikon to polecam Ci victora reinza napewo nie bedziesz załował. Olejem zalej tak jak mówisz 10w 40 Zimering i wszelkie uszczelniacze to też polecał bym Ci z reinza. Płynu do chłodnice ok 6 litrów.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-22844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 W tym tygodniu na początku na pewno zmierzę jeszcze raz kompresję i zrobię próbę olejową. Coraz bardziej martwię się tą sprawą, dzisiaj coś zaczęło stukać w silniku, potem przestało. Zdaje się być coraz bardziej zamulony. Najbardziej to faluje na ciepłym, zaraz po odpaleniu bardzo niedużo. Dodam że stukania nie było słychać jak dodałem lekko gazu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-22863 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil55 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Rób jak najszybciej test sprężania i próbę olejową żeby za chwile nie skonczyło się na remoncie generalnym.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-22876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jestem już umówiony na oddanie samochodu na czwartek do sprawdzenia, do tego czasu go nie używam. Napiszę pewnie w czwartek co tam wykryli dokładnie. Inny mechanik [ Dodano: 2012-08-29, 18:28 ] Dzisiaj zauważyłem dwie nowe rzeczy, 140km/h to prędkość maksymalna, przy 4 tysiącach obrotów samochód nie chce już przyśpieszać. Druga to taka że obroty o wiele mniej latają i utrzymują się lepiej ba poziomie 900 przy włączonej klimatyzacji, również coś stuka na zimnym silniku czasami, nierównomiernie. (..dziwne) [ Dodano: 2012-09-04, 15:53 ] Dzisiaj samochód był na ponownym pomiarze kompresji. 2 tygodnie jeździł na preparacie Bilstain (twarde smarowanie i takie tam). Kompresja po ponownym pomiarze to 18 17 16 18 Objawowo bez zmian obroty dalej falują, dalej problem z prędkością maxymalną (140max) i z tym że na 1/2 bez gazu słabo jedzie. Panowie z warsztatu mówią że wszystko sprawdzili i jedyne co już można zrobić to zdjąć głowicę. Co może tak stukać na zimnym ? (pod koniec filmiku przestaje) : http://www.youtube.com/watch?v=bs8NK9x5WB4&feature=g-upl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-22878 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel90 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 up   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-23194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Pawel90, Jaja sobie robisz? Jakie UP?! Otrzymujesz słowne upomnienie. Co może tak stukać na zimnym ? To nie silnik, raczej skrzynia, sprzegło (łożysko oporowe)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-23200 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Co do tego UP to prosiłem brata aby się zarejestrował i podpił post ponieważ dodałem wypowiedź, ale jako że byłem ostatni to wątek się nie odświeżył i nikt nie wiedział że zostało coś dodane a co za tym idzie nikt już tutaj nie wchodził (swoją drogą może dało by się coś z tym zrobić) Ze skrzynią nie mam żadnych problemów. A zjawisko występuje tylko na zimnym silniku, czy możliwe że to np. samo regulatory zaworów są do wymiany ? Chociaż to nie ten dźwięk, ten jest jakiś dziwny. Jakieś komentarze co do kompresji ?? Chyba nie pozostaje mi nic innego jak zrzucać głowice. Jutro napiszę jeszcze parę słów bo będę odbierał samochód i porozmawiam z mechanikiem, na razie napisałem to co udało się ustalić przez telefon.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-23201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Kompresja chyba ciut za wysoka, ale to moze po próbie olejowej. Nie sadze zeby FSi bylo az tak doprężone. czy możliwe że to np. samo regulatory zaworów są do wymiany ? Samoregulator klepie cyklicznie, a tu slychac zuzyte lozysko. Próbuj wciskac i puszczac pedal sprzegla jak halasuje Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/3/#findComment-23203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się