ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Pęknięty tłok odpada. Może: - zjechane pierścienie - pęknięte pierścienie - zużyty silnik w sensie kosmiczny przebieg - nieszczelne zawory - pęknięte gniazda zaworów No kilka innych jeszcze ale raczej mało prawdopodobne.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Czy jak oddaje głowice do zrobienia (podobno na tip top 500zł) to pęknięte gniazda zaworów są z stanie zrobić albo jakieś mikro pęknięcia na głowicy czy trzeba kupić inną używkę? Bo akurat do mojego silnika nie uświadczę takiej... Co do przebiegu to oryginalny jest. Ale je od nowości castrol ...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 pęknięte gniazda zaworów są z stanie zrobić albo jakieś mikro pęknięcia na głowicy czy trzeba kupić inną używkę? Oczywiście, że tak. Gniazda zaworowe można wymienić. Pęknięcie głowicy można zaspawać. 1cm spawu kosztuje u mnie na wsi 15zł. Te 500 za tip-top to jakaś wybitnie promocyjna cena... Mnie głowica na tip-top kosztowała 740zł.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Czy jak oddaje głowice do zrobienia (podobno na tip top 500zł) to pęknięte gniazda zaworów są z stanie zrobić albo jakieś mikro pęknięcia na głowicy czy trzeba kupić inną używkę Pękniete gniazdo trzeba wymienic a to juz sie liczy ekstra i to od sztuki. To "TIP TOP" to doprowadzenie zuzytej nieuszkodzonej mechanicznie glowicy do dobrego stanu (frezowanie, docieranie, proba szczelnosci, planowanie) Pęknięcie samej glowicy mozna spawac jesli jest dojscie do tego miejsca Rób próbe olejowa to czesc podejrzen bedzie mozna odhaczyc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Rób próbe olejowa to czesc podejrzen bedzie mozna odhaczyc Może jutro zrobię ale głowicę i tak będę musiał ściągnąć :<   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil55 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Raczej bedziesz musiał ale może obejdzie się bez wyciągania tłoków. a tak wogóle to ile auto ma najechane km. i na jakim oleju jeździsz?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 170 tyś, kupione od pierwszego właściciela ale jaki olej nie wiem. Raczej castrol, myślę że w Niemczech nie leją mineralnego. Został mi polecony pewien Pan który wyszukuje samochody i sprowadza. Powiedziałem jaki chcę. Trochę trwało znalezienie. Znalazł, pojechał do Bonn i kupił, wrócił do Polski a tu się okazało że jest problem taki jak opisałem. Mówił że jak kupował to go nie było... miał byś samochód bez wkładu finansowego i wyszło tak a nie inaczej... Poza tym to wszystko sprawdzone i sprawne. Bezwypadkowy chociaż jedna lampa była wymieniana. Serwisowany w ASO z opcją LongLife.. może to trochę się odbiło na kondycji.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil55 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 a facet ci nie zostawił tego którego dolewał podczas trasy ?? pasowy by wiedziec jaki olej lać syntetyk czy półsyntetyk bo raczej mineralnego tam chyba nikt nie lał   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Właśnie ten Pan kupił w trasie castrola 15 w 40 i dolał (tak z 300/400ml) do tego co był. Pewnie tragedii nie ma bo syntetyk/pół są na bazie minerału ale ... muszę się zapytać czym się sugerował kupując taki olej... Ja na razie wleje 10w40 motula , zobaczę jak się sprawuje czy bierze czy nie (chociaż jak wymienię uszczelniacze a silnik z dołu cały suchy (jedynie miska olejowa ale uszczelka pójdzie też do wymiany)) i za rok 5w40 motula (przez rok przejadę jakiś 3 tyś)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil55 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 jak zalejesz 10w40 to juz pożniej 5w40 nie radził bym Ci zalewać. dobrze by było jakbys założyl nowa uszczelke Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3953-problemy-z-faluj%C4%85cymi-obrotami/page/2/#findComment-22839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się