Skocz do zawartości

Problemy z falującymi obrotami


Gość grom546

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czy jak oddaje głowice do zrobienia (podobno na tip top 500zł) to pęknięte gniazda zaworów są z stanie zrobić albo jakieś mikro pęknięcia na głowicy czy trzeba kupić inną używkę? Bo akurat do mojego silnika nie uświadczę takiej...

 

Co do przebiegu to oryginalny jest. Ale je od nowości castrol ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pęknięte gniazda zaworów są z stanie zrobić albo jakieś mikro pęknięcia na głowicy czy trzeba kupić inną używkę?

Oczywiście, że tak.

Gniazda zaworowe można wymienić. Pęknięcie głowicy można zaspawać. 1cm spawu kosztuje u mnie na wsi 15zł.

Te 500 za tip-top to jakaś wybitnie promocyjna cena... Mnie głowica na tip-top kosztowała 740zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Czy jak oddaje głowice do zrobienia (podobno na tip top 500zł) to pęknięte gniazda zaworów są z stanie zrobić albo jakieś mikro pęknięcia na głowicy czy trzeba kupić inną używkę

 

Pękniete gniazdo trzeba wymienic a to juz sie liczy ekstra i to od sztuki.

To "TIP TOP" to doprowadzenie zuzytej nieuszkodzonej mechanicznie glowicy do dobrego stanu (frezowanie, docieranie, proba szczelnosci, planowanie)

 

Pęknięcie samej glowicy mozna spawac jesli jest dojscie do tego miejsca

 

 

Rób próbe olejowa to czesc podejrzen bedzie mozna odhaczyc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób próbe olejowa to czesc podejrzen bedzie mozna odhaczyc

 

Może jutro zrobię ale głowicę i tak będę musiał ściągnąć :<

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej bedziesz musiał ale może obejdzie się bez wyciągania tłoków.

a tak wogóle to ile auto ma najechane km. i na jakim oleju jeździsz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170 tyś, kupione od pierwszego właściciela ale jaki olej nie wiem. Raczej castrol, myślę że w Niemczech nie leją mineralnego. Został mi polecony pewien Pan który wyszukuje samochody i sprowadza. Powiedziałem jaki chcę. Trochę trwało znalezienie. Znalazł, pojechał do Bonn i kupił, wrócił do Polski a tu się okazało że jest problem taki jak opisałem. Mówił że jak kupował to go nie było... miał byś samochód bez wkładu finansowego i wyszło tak a nie inaczej... Poza tym to wszystko sprawdzone i sprawne. Bezwypadkowy chociaż jedna lampa była wymieniana.

Serwisowany w ASO z opcją LongLife.. może to trochę się odbiło na kondycji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a facet ci nie zostawił tego którego dolewał podczas trasy ??

 

pasowy by wiedziec jaki olej lać syntetyk czy półsyntetyk bo raczej mineralnego tam chyba nikt nie lał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ten Pan kupił w trasie castrola 15 w 40 i dolał (tak z 300/400ml) do tego co był. Pewnie tragedii nie ma bo syntetyk/pół są na bazie minerału ale ... muszę się zapytać czym się sugerował kupując taki olej...

Ja na razie wleje 10w40 motula , zobaczę jak się sprawuje czy bierze czy nie (chociaż jak wymienię uszczelniacze a silnik z dołu cały suchy (jedynie miska olejowa ale uszczelka pójdzie też do wymiany)) i za rok 5w40 motula (przez rok przejadę jakiś 3 tyś)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania