Gość sulecinek Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 przez szpilki od kolektora wydechowego leci olej w samochodzie: vw sharan 1.9 tdi Co zrobić ? Co jest tego przyczyną?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Co zrobić ? Wymienić głowicę. Co jest tego przyczyną? Niefachowa naprawa zerwanego gwintu szpilek kolektora. Pacjent przewiercił się zbyt głęboko, czyli wlazł w kanał olejowy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulecinek Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Dziękuję i pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Predzej wkreciłbym szpilke na klej, lub jakis uszczelniacz niz wymienialbym glowice. Poza tym jesli faktycznie sie wbil w kanal olejowy to zapewne w SPŁYW oleju z glowicy a tam przeciez cisnienia nie ma. A nie wywalilo czasami uszczelki kolektora? A ze przy okazji turbo puszcza do wydechu to wyciska przez nieszczelnosc i wisi kropla oleju. Auto kopci na niebiesko?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulecinek Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Uszczelki nie wywaliło. Troche kopci na niebiesko ale niezbyt mocno @EDIT: Może to być spowodowane uszczelniaczami na zaworach ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 jesli faktycznie sie wbil w kanal olejowy to zapewne w SPŁYW oleju z glowicy a tam przeciez cisnienia nie ma. Właśnie. Skoro nie ma ciśnienia to dlaczego wyciska olej? Kolega z KTK (rynio72) dostał moją głowicę do 16v i dokładnie tak samo "naprawił" szpilkę. Loctite w dużej ilości nie zdał egzaminu. Potem Distal - klej do metalu. Też nie zdał egzaminu. Po kilku tygodniach walki poddał się i dał głowicę do zakładu, który naprawił kanał olejowy - to jest ta metoda, co w KS400 czyli wprasowanie mosiężnej tulejki w kanał. Koszty wyższe niż wymiana głowicy, z tą tylko korzyścią, że głowica będzie wieczna.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się