Gość żółwik Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Pytam z czystej ciekawości, jak sie wymienia prowadnice zaworów? Jak je wymontować z głowicy i jak zamontować?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Prasa. Wyjmuje się ją pchając od strony komory spalania a wpycha od strony sprężynki zaworowej.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żółwik Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 tzn. ze bez prasy nie da rady tego zrobic? Słyszałem ze trzeba nagrzewać gowice przed wkładanem prowadnic? Są jakies garażowe sposoby na to?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Garażowo nie da rady. Prowadnice najczęściej są z mosiądzu, twardsze silniki mają z brązu. To jest kruche.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Stare mozesz wybic mlotkiem, nowe koniecznie trzeba wcisnac. Dobrze jest to zrobic na cieplo.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się