Grzes997 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Na wstępie dźwigamy interesującą nasz stronę samochodu, podkładamy koziołki i zabezpieczamy przed spadnięciem samochodu. Na wstępie odkręcamy półoś, odkręcamy i zdejmujemy koło, następnie odkręcamy zacisk hamulca i zdejmujemy klocki odkręcamy tarczę hamulcową i odkręcamy sworzeń dolny w dalszej kolejności odkręcamy dwie śruby mocujące amortyzator do piasty oraz końcówkę drążka kierowniczego z zdemontowanej piasty odkręcamy łożysko które jest przykręcone trzema śrubami w miejsce uszkodzonego łożyska montujemy nowe uważając na cewkę ABS by jej nie uszkodzić podczas montażu po tych czynnościach składamy wszystko w odwrotnej kolejności i cieszymy się nowym łożyskiem. Chcę nadmienić że wymiana łożyska jest nie tylko konieczna przy usterce łożyska, tą samą pracę wykonujemy przy usterce czujnika ABS lub prędkości pojazdu. Pozdrawiam Grześ997   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi