Skocz do zawartości

co powiecie o tej Astrze


Gość KubaK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że coś mogło/było robione przy lewym błotniku.

Dodatkowo dosyć zużyty fotel kierowcy, na zdjęciach jeszcze wygląda jakby auto miało łyse opony z przodu dodatkowo przednie prawe koło jest na 3 śrubach ! no i jeszcze poobcierany przedni zderzak.

 

Nie wiem jak tam kondycja silnika.

 

Edit :

 

http://www.allegro.pl/item963781470_opel_astra_perelka_w_swej_klasie_okazja_zamiana.html - ta Astra już dużo lepiej się prezentuje :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spostrzegawczy jesteś, śruby nie zauważyłem. Moim zdaniem strasznie zużyty mieszek zmiany biegów jak na 170 tysięcy bardzo mocno.

 

Przedni błotnik po stronie pasażera faktycznie przerysowany (gdzieś pewnie ściana, płotek, słupek) mógł być liźnięty.

 

Przy zakupie zwróć uwagę na kontrolkę poduszki powietrznej oraz jak będziesz spójrz pod siedzenie od strony kierowcy i pasażera (o ile ma boczne poduszki) czy nie było tam grzebane z jakimiś rezystorami celem oszukania komputera (takie praktyki mają miejsce gdy auto nie ma poduszki, by komputer pokazywał, że ma)

 

Zwróć uwagę na tylne uderzenie i zderzak po stronie kierowcy. Na wysokości tylnej lampy jest dość znaczne wgniecienie, które nie ma odwzorowania na lampie ani zderzaku.

 

O łysych oponach mowa już była.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jade z kumplem ją oglądać i będziemy mieli OP-COMa do dyspozycji. Jak by mi tylko ktoś mógł powiedzieć gdzie taka Astra ma złącze OBDII i najlepiej na zdjęciu pokazać jak by się dało :D

 

Z tą śrubą to zwrócimy na to uwagę ;)

A jakieś podpowiedzi jak rozpoznać czy auto było gdzieś mocniej walone? Może OP-COMem da się to jakoś sprawdzić ??

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź magnes - jeśli autko nie było bite magnes się przyczepi (jeśli element jest metalowy) . Do szpachli magnes się nie przyczepi. Najprostszy test 8-)

 

Miedzy gałką biegów a rączką ręcznego - tam znajdziesz OBDII, musisz tylko zdjąć ten plastik:

 

564b08969949529c.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tą plastikową zaślepkę musisz podważyć do góry, najlepiej weź cienki nożyk. Pamiętaj że i komputer można oszukać. Sprawdź pod siedzeniami czy nie jest jakoś dziwnie skręcane kabelki.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moto131, magnes to chyba średni pomysł bo jak pod szpachlą jest blacha to i tak przyciągnie. Wezmę ze sobą miernik do badania grubości powłoki lakierowanej bo mam dostęp z pracy. A wie ktoś jaki zakres grubości ma lakier oryginalny? Jakie są dopuszczalne odchyłki?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

100 - 200 um - grubość powłoki oryginalnego lakieru.

 

W Oplach czasem dochodzi do 250 um. Wszystko powyżej oznacza klepanie i warsztat. Koledze moto131 chodziło o taki magnesik w długopisie, szacujący grubość lakieru. Ale jak masz dostęp do profesjonalnego - to warto profesjonalnym sprzętem pojechać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto kupione ;)

Z tą śrubą okazało się, że na śrubach są na łebkach plastikowe nakładki i po prostu na jednej brakowało tej nakładki ale śruba jest normalnie ;)

Auto wróciło 150km do domu i śmigało ładnie. Pewnie jeszcze wyjdzie coś w trakcie używania ale to zobaczymy z czasem. Blacharsko wygląda nieźle - jakieś obtarcie jedno na zderzaku z przodu, jakieś odpryski od kamieni na masce i zderzaku i jedno wgniecenie nad lewym tylnym światłem. Lakier sprawdzony miernikiem i wszędzie było równiutko tylko na prawym przednim błotniku było troszkę więcej (jakieś 50um) to może było psiknięte coś

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.