Gość KubaK Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Jak w temacie: mam na oku jedną Astrę dosyć niedaleko mnie: http://www.allegro.pl/item965562352_astra_ii_wersja_sport_tanio.html Warto podjechać i zobaczyć?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Moto131 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Wydaje mi się, że coś mogło/było robione przy lewym błotniku. Dodatkowo dosyć zużyty fotel kierowcy, na zdjęciach jeszcze wygląda jakby auto miało łyse opony z przodu dodatkowo przednie prawe koło jest na 3 śrubach ! no i jeszcze poobcierany przedni zderzak. Nie wiem jak tam kondycja silnika. Edit : http://www.allegro.pl/item963781470_opel_astra_perelka_w_swej_klasie_okazja_zamiana.html - ta Astra już dużo lepiej się prezentuje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Spostrzegawczy jesteś, śruby nie zauważyłem. Moim zdaniem strasznie zużyty mieszek zmiany biegów jak na 170 tysięcy bardzo mocno. Przedni błotnik po stronie pasażera faktycznie przerysowany (gdzieś pewnie ściana, płotek, słupek) mógł być liźnięty. Przy zakupie zwróć uwagę na kontrolkę poduszki powietrznej oraz jak będziesz spójrz pod siedzenie od strony kierowcy i pasażera (o ile ma boczne poduszki) czy nie było tam grzebane z jakimiś rezystorami celem oszukania komputera (takie praktyki mają miejsce gdy auto nie ma poduszki, by komputer pokazywał, że ma) Zwróć uwagę na tylne uderzenie i zderzak po stronie kierowcy. Na wysokości tylnej lampy jest dość znaczne wgniecienie, które nie ma odwzorowania na lampie ani zderzaku. O łysych oponach mowa już była.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Jutro jade z kumplem ją oglądać i będziemy mieli OP-COMa do dyspozycji. Jak by mi tylko ktoś mógł powiedzieć gdzie taka Astra ma złącze OBDII i najlepiej na zdjęciu pokazać jak by się dało Z tą śrubą to zwrócimy na to uwagę A jakieś podpowiedzi jak rozpoznać czy auto było gdzieś mocniej walone? Może OP-COMem da się to jakoś sprawdzić ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-860 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Moto131 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Weź magnes - jeśli autko nie było bite magnes się przyczepi (jeśli element jest metalowy) . Do szpachli magnes się nie przyczepi. Najprostszy test Miedzy gałką biegów a rączką ręcznego - tam znajdziesz OBDII, musisz tylko zdjąć ten plastik:   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Tą plastikową zaślepkę musisz podważyć do góry, najlepiej weź cienki nożyk. Pamiętaj że i komputer można oszukać. Sprawdź pod siedzeniami czy nie jest jakoś dziwnie skręcane kabelki.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Moto131, magnes to chyba średni pomysł bo jak pod szpachlą jest blacha to i tak przyciągnie. Wezmę ze sobą miernik do badania grubości powłoki lakierowanej bo mam dostęp z pracy. A wie ktoś jaki zakres grubości ma lakier oryginalny? Jakie są dopuszczalne odchyłki?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-878 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 100 - 200 um - grubość powłoki oryginalnego lakieru. W Oplach czasem dochodzi do 250 um. Wszystko powyżej oznacza klepanie i warsztat. Koledze moto131 chodziło o taki magnesik w długopisie, szacujący grubość lakieru. Ale jak masz dostęp do profesjonalnego - to warto profesjonalnym sprzętem pojechać.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Moto131 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 holcu, zgadza się. Ale miernik to chcąc nie chcąc podstawa.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Auto kupione Z tą śrubą okazało się, że na śrubach są na łebkach plastikowe nakładki i po prostu na jednej brakowało tej nakładki ale śruba jest normalnie Auto wróciło 150km do domu i śmigało ładnie. Pewnie jeszcze wyjdzie coś w trakcie używania ale to zobaczymy z czasem. Blacharsko wygląda nieźle - jakieś obtarcie jedno na zderzaku z przodu, jakieś odpryski od kamieni na masce i zderzaku i jedno wgniecenie nad lewym tylnym światłem. Lakier sprawdzony miernikiem i wszędzie było równiutko tylko na prawym przednim błotniku było troszkę więcej (jakieś 50um) to może było psiknięte coś Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/364-co-powiecie-o-tej-astrze/#findComment-948 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się