Gość maniek02 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Witam, Mam kłopot z moja Viki na zimnym i ciepłym silniku zarówno na LPG i PB zamula do 2500 obr i to jest na każdym biegu odczuwalne... Co wymieniłem i bez rezultatu: - świece + przewody - sprawdziłem przepływke (podmieniona na inna sprawna) - cewka zapłonowa wymieniona, - czujnik temp na kompa Zero błędów pod kompem podpinany X razy, czujnik temp na kompa wymienione i dalej to samo... Przy ruszaniu muszę depnąć mocno w podłogę żeby się zebrała i na każdym biegu jest dziura taka do 2000-2500 obr potem ładnie sie zbiera.... wolne obroty wzorcowe równo trzyma... Myślałem ze to przez kolektor wydechowy ale nie, wymieniony, nowa uszczelka ia muł dalej... zastanawia mnie to że mam jeszcze seryjny kolektor dolotowy w którym są jakieś klapki zmieniające długość dolotu... może to coś tam się oberwało i brakuje jej powietrza Mam kolektor z łomegi, (jeździłem na nim ale wróciłem do seryjnego bo jest krzywy muszę go splanować) (filtry itp itd wszystko wymienione, odma wyczyszczona, drozna) Podsuńcie jakiś pomysł co to może być   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A nie rozregulował ci sie gaz powodując rozjechanie map benzyny? Przemęcz dziada TYLKO na benzynie tak z 80-100km i jak zacznie jechać to trafiłem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 A nie rozregulował ci sie gaz powodując rozjechanie map benzyny?Przemęcz dziada TYLKO na benzynie tak z 80-100km i jak zacznie jechać to trafiłem. też już to sprawdzałem i nie jest to to   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 masz jak zmierzyć ciśnienie paliwa ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Pomiar nic nie da moim zdaniem, a przynajmniej nie wskaże przyczyny, bo: jest dziura taka do 2000-2500 obr potem ładnie sie zbiera.... Problem powinien występować w całym zakresie obrotów jeśli coś z ciśnieniem paliwa nie halo. bardziej chyba bym jakieś podciśnienie widział, może lewe powietrze, ew. czujnik położenia przepustnicy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Chyba wiem co jest winowajca... Brak zimnego dolotu do puszki z filtrem... po "spotkaniu" z dzikiem nie mam dolotu spod zderzaka do puszki filtra pwoietrza.... Dzisiaj posprawdzałem wszystkie podciśnienia czy nie popekane, czy lewego pwoietrza nie ciagnie itp itd.... i nic W końcu pojechałem do hurtowni budowlanej kupiłem wąż/ rurę giętą wentylacyjna fi 80 (mniejszych nie ma ścigałem zderzak i reflektor- prowizorycznie doprowadziłem spod nadkola do puszki zimne powietrze.... jest lepiej choć jest lekki muł jeszcze W tygodniu przerobie to tak żeby spod zderzaka zaciągał i przerobie "wejście" do puszki z filtrem... oby to to było Teraz jest tak, ze jak się zagrzeje silnik to do filtra zaciągane jest ciepłe powietrze z komory silnika.... w tygodniu dam znac czy polepszyło sie... [ Dodano: 2012-05-13, 18:23 ] Jednak to nie to, dzisiaj chłodno i na zimny silniku tez muli [ Dodano: 2012-05-18, 15:01 ] Jest diagnoza.... Dzisiaj podmieniłem Kompa os 1.8 ... i śmiga aż miło tzn nie ma dziury.... Coś z kompem jest nie tak jadę zatankować PB i pojeżdżę tak z tydzień może mu się odwidzi albo trzeba szukać nowego z pętla i pestka od IMMO Oby to były tylko mapy poprzestawiane tak jak Arkos pisał, choć już jeździłem kilka razy na PB ( ale może maks 25-40 kilometrów) a jak nie to szukamy sterownika nowego do X20XEV [ Dodano: 2012-05-26, 12:15 ] Winny w 100% sterownik udało się kupić sterownik z pętla i 2 pestkami od IMMO za 80 PLN Viki śmiga jak dawniej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się