Gość fel=x Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Mam takie pytanie, czy aby łatwiej było wykręcić resztę świecy, pomocne będzie odkręcenie kolektora ssącego. Być może będę musiał wywiercać, i jakieś cząsteczki mogą wpaść do środka. Robię to pierwszy raz i nie wiem, czy po odkręceniu kolektora, będzie dojście do świecy, z zewnątrz wydaje mi się że tak. A może jest jakaś inny sposób, na wykręcenie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 A może jest jakaś inny sposób, na wykręcenie. Wymontowanie głowicy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Możesz próbować wszystkich dostępnych środków takich jak specjalne narzędzie służące do odkręcania urwanych śrub, wiercenie, ostatecznie wyjęcie głowicy. Tak wygląda narzędzie do wykręcania wszelkich urwanych śrub, świeca czasem też się poddaje   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fel=x Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Znam to urządzenie (wykrętaki) będę próbował ale wydaje mi się, że nic z tego nie będzie, ( przesadziłem przy wykręcaniu i pół gw. zostało) raczej szybciej, to wkręcenie do środka i wyjęcie przez otwór dolotowy. Dlatego pytam czy, odkręcałeś kolektor ssący (dolotowy) i czy z tej strony jest dojście do świecy, żeby w razie wiercenia, usunąć resztki, bo jak jest tam jakaś wstępna komora, ( raczej nie możliwe) czy coś innego, to nie ma co odkręcać. Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Od środka z głowicą na samochodzie tego nie zrobisz, ewentualnie posmaruj wiertło smarem aby opiłki nie wleciał Ci do komory spalania.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fel=x Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Od środka z głowicą na samochodzie tego nie zrobisz, ewentualnie posmaruj wiertło smarem aby opiłki nie wleciał Ci do komory spalania. Nie wiem czy piszemy o tym samym silniku 2l tdi. u mnie świeca jest wkręcona, w rurę dolotową, która łączy głowicę z kolektorem ssącym. a nie w głowicę, nad cylindrem przy wtryskiwaczu. Myślę, że jak odkręcę kolektor, (ostateczność bo sporo roboty) to powinienem mieć dostęp do tej świecy. Jak się uporam to się odezwę. [ Dodano: 2012-05-06, 19:51 ] No wreszcie udało mi się wywiercić cześć świecy, nie uszkadzając gwintu, lecz reszta pozostała i nie chce wyjść. Będę próbował dalej i mam pytanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć, czy ta świeca wchodzi do cylindra, czy tam, w głowicy jest wstępna komora spalania i do niej wchodzi, wtedy demontaż głowicy, (ostateczność) nic nie da chyba, że jest ona wyjmowana (komora) od środka. Może ktoś zna link gdzie można zobaczyć budowę takiej głowicy?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się