Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli na 1000km spala ok. 125ml.

Opcja nieżywego uszczelniacza się pojawia tudzież przez pierścienie zbiera olej. Coś musi wytwarzać nagar, nie ma siły.

Przeszła mi jeszcze przez myśl cewka DIS, ale nie pasuje mi o tyle, że tu iskra generowana jest na 2 cylindry...

 

jak sprawdzić

Po 2-3 minutach pracy na jałowym przy gorącym silniku wdepnąć gaz w podłogę. Jak puści dymka w kolorze sinoniebieskim to żre olej.

 

jak wymienić ten uszczelniacz

Rozpiąć rozrząd i wyjąć wałek. Będzie dostęp do zaworu - zdjąć zatrzaski zaworu, talerzyk i sprężynę i wymienić. Można też zdjąć głowicę i na wyjętej powymieniać.

 

Pytanie tylko jakie prawdopodobieństwo, że to jest ten uszczelniacz.....? Jeśli już wymieniać to chyba lepiej zacząć od rozrządu, nie trzeba będzie wymianiać uszczelki głowicy....

 

[ Dodano: 2012-05-07, 16:46 ]

W jaki sposób można ewentualnie sprawdzić (bez rozkręcania), czy uszkodzony jest ten uszczelniacz......?

 

[ Dodano: 2012-05-26, 20:13 ]

Witam! Mam problem z układem jezdnym w Punto II z 2002 r. Podczas prowadzenia pojazdu ściąga mnie na prawo. Sprawdziłem ciśnienie w oponach, ustawiona została zbieżność, ale niestety dalej pojawia się ten objaw. Jaka może być przyczyna......?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania