Gość pawal Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam Mam problem w swojej Astrze Classic 1,6l benzyna z 1999r. ze skrzynią biegów. Jedynki prawie wcale nie mogę wrzucić, dwójka opornie ale wchodzi, trójka też praktycznie wcale, pozostałe ok. Przy wyłączonym silniku wszystko działa idealnie i bez oporów. Miałem wrażenie na trasie że im bardziej rozgrzany silnik tym biegi oporniej wchodziły. Proszę o pomoc w diagnozie bo może wizyta u mechanika nie będzie potrzebna. Z góry dziekuję   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Sprzęgło do roboty: Przy wyłączonym silniku wszystko działa idealnie i bez oporów.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Niekoniecznie, lepiej zaczac od linki. Moze sie wyciaga, moze sie poluzniła. Jak wysoko stoi pedal sprzegla, wyzej od hamulca czy nizej? W ktorym momencie czujesz ze sprzeglo "bierze" przy podłodze czy wysoko?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawal Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 sprzęgło bierze już przy podłodze - może faktycznie to będzie linka bo jakiś czas temu mi się zerwała i mi zakładali nową i możliwe że teraz nieco się wyciągła. Tylko zastanawia mnie jaki to wszystko ma związek z rozgrzaniem silnika. Wczoraj testowo pojeździłem i na zimnym silniku wszystko chodzi ok (no może tylko lekki opór przy redukcjach biegów bo w górę idą dobrze), dopiero po 20-30min zaczyna się wszystko sypać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Skoro przy podlodze to pierwsze co to podciagnij linke, napewno sie poprawi   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawal Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 podciągnięcie linki pomogło, dzięki za pomoc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 jak masz nakretke M7, to nakrec na koncówke linki zeby zablokowac ten plasticzek. Za jakis czas znow sie poluzuje sama... Oryginalna blaszka wcisnieta na gwint byla?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się