Skocz do zawartości

Raz napina raz nie - napinacz paska rozrządu TIGRA


Gość wojtas91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wymieniłem dziś uszczelniacze wałków rozrządu i po złożeniu oraz ustawieniu napinacza obróciłem wałem 3 razy.

W pewnym momencie zauwazylem, że ta strzałka, na napinaczu lata sobie jak chce...

Ustawilem jeszcze raz na 2 wycięcie w skali i znowu to samo gdy obracam wałem.

Zależy w jakim polozeniu ustawie wał to w jednym pasek jest luzny, a w drugim napiety i ta strzałka wychodzi poza skale i się chowa przed skala.

Tak ma byc ? W co watpie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalke ustawie na wycieciu NEW przykrece napinacz i zaczynam krecic walem patrzac na napinacz i widze jak strzalka w pewnym momencie krecenia wychodzi calkiem poza skale i krecac dalej wraca przed skale itd...

I przy tym raz pasek sie naciaga a raz popuszcza...

Krotko mówiac ;) - krece wałem - strzałka napinacza raz za skale skoczy raz pod skale, przestane krecic - zatrzymuje sie w miejscu gdzie staneła.

W zła strone moze napinam? Bo napinam w prawo strone..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczynam krecic walem patrzac na napinacz i widze jak strzalka w pewnym momencie krecenia wychodzi calkiem poza skale i krecac dalej wraca przed skale itd...

 

Jak kręcisz wałem to czujesz raz opór raz luz podczas kręcenia i to są te objawy że raz pasek jest napięty raz luźny i dlatego strzałka szaleje, nigdy się temu nie przypatrywałem ;-) ale zawsze robię tak że rozrząd na cechy, napinacz napinam na max a potem popuszczam na prawidłowe cechy, kręcę dwa razy wałem i patrzę czy ustawanie mam prawidłowe i w takiej pozycji odpalam silnik, na biegu jałowym ładnie widać jak pracuje napinacz praktycznie się stabilizują wskazania, i wiem czy popuścić czy napiąć jeszcze i zawsze wychodzi że jeszcze troszkę muszę napiąć pasek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli co robic ?

A moze dlatego pasek sie poluznia bo gdy krece walem w prawo czasami mi delikatnie wroci w lewo i wtedy poluznia sie.. a przeciez jak silnik chodzi to pracuje non stop i nie ma prawa sie cofnac. Dobrze mysle? Co robic ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze dlatego pasek sie poluznia bo gdy krece walem w prawo czasami mi delikatnie wroci w lewo i wtedy poluznia sie.. a przeciez jak silnik chodzi to pracuje non stop i nie ma prawa sie cofnac. Dobrze mysle?

 

dobrze myślisz, napinaj ten pasek jak powinno być i pal silnik na jałowych, możesz zrobić tak jak masz stracha, kable ze świec Ty obserwujesz kolega rozrusznikiem kręci, jeśli nic się nie będzie działo to odpalaj, pod warunkiem że ten napinacz jest sprawny i nie popuszcza sam swoich ustawień ale to już sam musisz zobaczyć czy jak dociągniesz śrubę czy jest w tym miejscu co była.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo Grzes997 za pomoc :) jestem dłużny Tobie cztero-paka hehe :)

Wszystko chodzi jak powinno, napinacz sprawny w 100% :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania