Skocz do zawartości

Civic B+G - trzęsie na ciepłym, zupełny brak mocy.


Gość colourblinds

Rekomendowane odpowiedzi

Gość colourblinds

Witam wszystkich forumowiczów :)

 

Pacjent to Honda Civic d14a8 z 1998 roku + LPG stag200

Problem mojego auta wygląda następująco :

 

Po odpaleniu na zimno, oczywiście na benzynie, wszystko działa jak należy - przy odpowiedniej temperaturze przeskakuje na gaz i jeździ jak trzeba.

Natomiast jeśli przy temperaturze roboczej, czyli ciepłym silniku zgaszę, to po każdym odpaleniu silnik pracuje jakby na 3 cylindry, telepie, cedzi jakby wtryski benzyny były pozatykane, ledwo jedzie i dźwięk tego jest straszny ... to wszystko do momentu, kiedy przeskoczy spowrotem na gaz.

Na gazie odzyskuje moc, chodzi równo.

 

Do tej pory wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, wtryskiwacze benzyny, świece, kable, przewody zapłonowe, kopułkę, ustawiłem rozrząd, przelutowałem przekaźnik pompy paliwa.

Wyczyszczona przepustnica i krokowy, wyregulowane zawory, zmierzona kompresja i jest ok.

 

 

 

Czy ktoś ma jakiś pomysł skąd takie zachowanie silnika ?

 

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

 

Pozdrawiam !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość colourblinds

Dziękuję za odpowiedź, ale ...

 

Wyjeździłem kilka baków benzyny, nic to nie zmieniło.

Dolewałem Valvo do czyszczenia wtrysków benzyny - też nic.

Reset komputera benzyny dziesiątki razy, regulacja gazu również ... tyle, że na gazie wszystko jest ok, jak pisałem wcześniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość colourblinds

Niestety ta usterka nie pozwala mi tak do końca 'obejść' się bez gazu.

Po prostu czasami musisz zgasić silnik, a jak odpalisz ciepłą, no to niestety ... nie pojedziesz na benzynie, bo to zwyczajnie niebezpieczne dla siebie i ruchu drogowego.

Najwięcej ile udało mi się ją przegonić jednorazowo na benzynie, to lekko ponad 400km.

 

Co ciekawe, podczas jazdy gdy z gazu przełącze na benzyne, to chodzi prawidłowo, nie szarpie, nie ma spadku mocy. Można powiedzieć, że problem nie występuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź po całonocnym postoju z odpiętą klemą akumulatora odpal toto i zostaw, żeby łaziło na benzynie aż do włączenia wentylatora na chłodnicy. Potem tylko na benzynie jeździj aż się rozjeździ. Jakaś droga mało uczęszczana czy kawałek autostrady przegonić toto i rozjeździć. TYLKO NA BENZYNIE ze 2-3 dni i musi zacząć jeździć jak należy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania