Gość slowik Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 witam chcialbym usluszec wasze opinie na temat uzywanych turbin ,nosze sie z zamiarem kupna   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jak jest jeszcze zamontowana w silniku, to po jeździe próbnej owszem. Jeśli wyjęta, to ja bym serdecznie podziękował - kupowanie kota w worku.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Ja osobiscie kupuje uzywane, zwlaszcza do diesli i jak do tej pory nie naciąłem sie. Turbo trzeba miec w rekach przed zakupem i: - wirnik MUSI sie obracac swobodnie, zadnych zaciec i otarć - poprzeczne luzy osi - dopuszczalne, aczkolwiek nie moze ocierac o muszle - wzdłuzne luzy osi - NIEDOPUSZCZALNE nawet minimalne jak ma to sie do regeneracji nadaje. - slady oleju w muszli wydechowej - NIEDOPUSZCZALNE - slady oleju w muszli tłoczacej - Norma, kazde turbo bedzie zaolejone na stronie tłoczącej - wirniki nie moga byc ukruszone, powyginane - slady farby na srubach swiadcza o oryginalnosci - wymyte i wyczyszczone turbo lepiej omijac Pamietaj ze turbosprezarka wiruje z predkosciami 200-300tys obr/min w zaleznosci od typu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się