Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3

Ja osobiscie kupuje uzywane, zwlaszcza do diesli i jak do tej pory nie naciąłem sie.

 

Turbo trzeba miec w rekach przed zakupem i:

 

- wirnik MUSI sie obracac swobodnie, zadnych zaciec i otarć

- poprzeczne luzy osi - dopuszczalne, aczkolwiek nie moze ocierac o muszle

- wzdłuzne luzy osi - NIEDOPUSZCZALNE nawet minimalne jak ma to sie do regeneracji nadaje.

- slady oleju w muszli wydechowej - NIEDOPUSZCZALNE

- slady oleju w muszli tłoczacej - Norma, kazde turbo bedzie zaolejone na stronie tłoczącej

- wirniki nie moga byc ukruszone, powyginane

- slady farby na srubach swiadcza o oryginalnosci

- wymyte i wyczyszczone turbo lepiej omijac

 

Pamietaj ze turbosprezarka wiruje z predkosciami 200-300tys obr/min w zaleznosci od typu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3483-turbina/#findComment-19931
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania