ArKos Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 wiesz jak tam było z komprechą Wiem. Brakło skali. I ogoliło pasek z zębów...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Przypuszczam ze kolega bedzie mial juz dosyc kombinacji Glowice róznia sie pojemnoscia komory i rozmiarem zaworów w c14se sa mniejsze. Kolektory takie same. I ogoliło pasek z zębów... Bo byla zła pompa.... c20ne mialo 2 typy rozrzadów. Dziwne ze w dieslach nie scina zabkow pomimo ze ma ponad 2x wieksza kompresje i TYLKO 4-5mm szerszy pasek   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smk001 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Zapytam przy okazji z czystej ciekawości - Czy w C14NZ przy okazji wymiany UPG splanowanie głowicy ciut więcej niż to wymagane może wpłynąć korzystnie na osiągi, czy możliwy zysk nie rekompensuje większego wysilenia silnika i ewentualnych problemów?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 C14NZ jest silnikiem kolizyjnym. Planowanie bez głowy skończy się zakupem drugiej głowicy. W duzych blokach jest łatwiej, bo są bezkolizyjne i na przykład C20NE majac 96mm fabryczną głowicę, staje się kolizyjne po planowaniu o 1.4 mm czyli przy 94,6mm. Tyle że takie ostre planowanie to zawsze ryzyko spalania stukowego. Robocza zbiórka materiału przy zwykłym planowaniu to jakieś 0,1-0,2mm zaleznie od stanu głowicy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Dzięki za odpowiedzi:) a skąd mogę wiedzieć czy nie kupie jakiegoś złomu? jak sprawdzić czy tłoki nie puszczają oleju itp??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 wizualnie musi byc caly, bez rys uszczerbien. Tłoki nie moga latac w cylindrach na boki, cylindry najlepiej zeby byly bez progów. Doł czyli panewki bez rozbierania sie nie sprawdzi.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19663 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/silnik-blok-opel-corsa-c14se-i2223863696.html a co powiecie na to co tu jest?? patrząc od góry to troche odpychający widok...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19667 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 To jest złom.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 no zauważyłem... wolę już nie lecieć po kosztach... człowiek uczy się na własnych błędach... póki co to musze motor sprzedać żeby trochę uzbierać, potem będę patrzył za silnikiem dzięki wszystkim za pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/page/2/#findComment-19674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się