Gość dominik9393 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam, poprzedni mój temat był o głowicy którą naprawiałem i... D*PA!!! nie działa!! naprawa głowicy g**no dała! pieniądze w błoto poszły... ciągnie olej jak szalony!! tłoki do roboty ale jeszcze mi się z miski olejowej leje więc tam też trochę ucieka... tłoki kosztowna sprawa więc chyba wymiana silnika taniej wyjdzie... komputer z mojej c14se podejdzie pod c16se?? Słyszałem gdzieś że te 1.6 to rozwiercone 1.4 reszta to samo...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Moje zdanie: po co kombinacje alpejskie z 1.6? Najtaniej, najprościej i najszybciej jest kupić zdrowy dół lub cały silnik 1.4 8v i uzbroić go w głowicę i cały osprzęt ze swojego silnika. W porywach 8 godzin roboty dla 2 kolegów przy piwku. Dół silnika 200-300zł do tego materiały eksploatacyjne typu nowa uszczelka głowicy, misy olejowej, jakiś simmering jeśli się poci itepe. Zrobić na tip top i zapomnieć na wieki wieków.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a mój osprzęt podszedł by pod c14nz??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19591 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a mój osprzęt podszedł by pod c14nz?? A czytasz o ci napisałem? kupić zdrowy dół lub cały silnik 1.4 8v i uzbroić go w głowicę i cały osprzęt ze swojego silnika   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 ale mi chodzi o cały silnik razem z głowicą... ale nie ważne bo ja mam na wielopunkcie a tam jest jednopunktowy... dzięki za pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 dominik9393, pasuje, jakby nie pasiło, to arek by o tym napisał W sumie możesz i dół od 1.6 wsadzić   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 W sumie możesz i dół od 1.6 wsadzić Nie moze bo glowice byly inne, nawet zawory byly inne. Kolegi glowica moze zabardzo doprezyc 1.6 , zacznie stukac i bedzie znow to samo. Szukaj zdrowego dołu najlepiej z c14nz, jest tego zatrzesienie a i ceny smieszne.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Kolegi glowica moze zabardzo doprezyc 1.6 , zacznie stukac i bedzie znow to samo. Jeżeli wysokość ma zbliżoną do serii, to nie powinien stukać, głowice inne, ale przecież pasują i niejeden taki swap jeździ   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Nie zgodzę sie. 1. mniejsze komory spalania = doprężenie = większa szansa na stukowe 2. mniejsza średnica komory spalania jest w 1.4 3. z tego co pamiętam, to średnice w kolektorach też są inne w 1.4/1.6 4. jestem na tak w momencie 1.4 z głowicą z 1.6 ale jestem na nie w sytuacji odwrotnej bo tu nie da sie uciec od stukowego (brak czujnika)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 1. mniejsze komory spalania = doprężenie = większa szansa na stukowe Przy tym stopniu kompresji? W sławetnej corsie 150 konnym NE było na granicy, a wiesz jak tam było z komprechą A co do reszty punktów - głowica jeżeli ma mniejsze przepływy, to tak, będzie wąskim gardłem, ale to nie znaczy, że taki silnik będzie miał gorsze osiągi od bloku z 1.4 Poza tym z tymi przepływami trzeba by było doczytać gdzieś, bo może być tak jak chyba w 18e i c20ne (to chyba te silniki mają przepływy odwrotne niż oczekiwane) Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3443-opel-astra-14-mpi-8v-c14se-silnik/#findComment-19639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się