Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Witam, TPS do c20xe mot 2.8 i do c20ne 1.5/ 20seh mot 1.5 sa identyczne? (wszystko potencjometry) - jak ktos numerami dysponuje to poprosze. Zamknieta przepustnica - opelscanner widzi niespełna 5V i TPS load signal 100%. A zdaje sie powinno byc max 0,5V i 0%? Zalewa motor, ciagnie w zakresie 2.5-3.5tys pozniej szarpie i przerywa. Sonda na wolnych non stop wali 0.7-0.9V. podczas przyspieszania faluje (0,15-0,85V).   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Numery mają inne. pod względem działania identyczne, żadnych błędów - miałem w kolorowym TPS z C20NE. Taki ma też C25XE i X25XE/X30XE. Numery tego z NE :   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Zamknieta przepustnica - opelscanner widzi niespełna 5V i TPS load signal 100%. A zdaje sie powinno byc max 0,5V i 0%? Bieg jałowy zapis mam z X 20 XEV TPS signal - o,51V TPS load signal - 9% Masz przyczynę przelewania.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Przełozyłem TPS na druga strone (dorobilem mocowanie) i jest 0.31V i 9%, sonda pracuje idealnie. Jednak problem dalej mam, na wyzszych obrotach ciagnie na pół gwizdka, tak jakby mu paliwa brakowalo... Zauwazylem jeszcze kilka rzeczy; - czujnik wałka nie daje sygnalów ciagle, sa przerwy tak jakby nierówno łapał?! Paluch jest dokrecony do walka 8V i patrzac w otwór po czujniku widac ze wychodzi tylko do polowy czujnika - nie wiem jak to wyglada w 16V. i ciagle przelacza sie z aktywnego na nieaktywny i spowrotem. - jadac 60km/h komp widzi ponad 200km/h - wiadomo impulsator - przeplywka pracuje normalnie, miesci sie w zakresach - Wszystkie teperatury pokazuje prawidlowo - stuków zadnych nie ma. Pompa raczej odpada bo na SEHowej wiazce bylo ok (leja po dwa) tu kazdy osobno. Za co odpowiada czujnik wałka?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Za co odpowiada czujnik wałka? Za identyfikację GMP tłoka pierwszego cylindra. Czyli tak naprawdę określa kiedy następuje zapłon. W 16v jest z tym "palcem" tak, że to poziome zgrubienie w kształcie łódki jest tuż nad czujnikiem halla w pokrywce, a ok. 3-4mm od denka tej pokrywki. Możesz sobie pomierzyć "na sucho" jaką głębokość ma ta kopułka halla i ile ten paluch będzie od denka. W razie czego podkładkę czy cuś zapodać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 U mnie ta łódeczka wchodzi w polowe okienka po czujniku. Pomierze przy okazji.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 szymon 1587cm3, po poprawce TPSa reseta strzeliłes?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Reset byl. 15stominutowy Jak jade normalnie to wszystko miód, jak daje w palnik to do 3500obr/min ciagnie jak wsciekly i powyzej poszarpuje jakbym przyczepe ciagnał. I na jalowych jak otworze przepustnice momentalnie to sie zdlawi i wkreci, jak mala otwieram powoli i duza szybko to ok. Mam fotke jak stoi palec w otworze po czujniku, pozniej wkleje. Sam palec na srubce tez ma troche luzu, ale nie probowalem go przesuwac   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 A może zmień ustawienie na selektorze oktanowym, on zmienia ustawienie zapłonu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jest fotka Tak to wyglada. Spróbuje jutro z selektorem, ale watpie bo przypuszczam ze opelscaner jest na tyle dobry ze wywaliloby ze stuka. A knock retard ciagle 0*CA, zaplon wyprzedza do okolo 25* Tylko ten wykres halla mnie martwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się