Skocz do zawartości

Wycieraczki stukaja.... dziwne


Rekomendowane odpowiedzi

W takim wypadku masz silnik wraz z mechanizmem do wymiany, możesz go wyjąć i otworzyć zweryfikować uszkodzenia, sam mechanizm jest zanitowany trzeba te nity rozwiercać a potem śrubami skręcić.

Pisząc mechanizm mam na myśli mechanizm przy samym silniku czyli przekładnia zębata plus wyłącznik krańcowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być tak że wyłącznik krańcowy jest nadpalony i potrzebuje jeszcze jednego obrotu co leci po zębach, ale najlepiej zdjąć podszybie i zobaczyć, podszybie najlepiej ściągać w słoneczny dzień gdyż rozgrzane podszybie nie będzie pękać przy demontażu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania