Gość KubaK Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam Problem w mojej Corsie jest następujący: Gdy silnik jest włączony, żaden bieg nie jest wrzucony i puszczę sprzęgło to słyszę terkotanie, czasami jest głośniejsze czasami mniej to słychać ale zawsze jest. Gdy nacisnę pedał sprzęgła terkotanie ustaje. W sumie to chyba im mocniej wciśnięte sprzęgło tym mniej to słychać i jak trzymam na pedale nogę to czuję też wibracje z tego terkotania pod nogą. Przeglądając inne fora natknąłem się na podobny temat ale rozwiązanie nie jest jednoznaczne bo w sumie nikt tego jeszcze nie naprawił. Podają tam, że winne może być koło dwumasowe, które kosztuje niestety około 1500zł nowe albo wysprzęglik. Nie znam się na sprzęgle w ogóle, a nie stać mnie póki co na komplet sprzęgła = jakieś 600zł + 1500zł koło dwumasowe + robocizna. Czy da się to rozebrać i zobaczyć co się dzieje i ewentualnie złożyć z powrotem i jeździć do czasu naprawy czy jak się już rozłoży to trzeba już zrobić?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 łożysko na wałku sprzęgłowym padnięty dwumas to najczęściej niestabilne obroty jałowego lub poszarpywanie przy ruszaniu pomimo zdrowego sprzęgła   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 ArKos, a czy ta część jest do dostania? Wpisałem w google ale nie bardzo mogę to znaleźć. Znalazłem tez jeden temat chyba na Opel24 i ktoś wymienił to łożysko ale w innym silniku i dalej ma ten sam problem. W EPC będzie ta część wyszczególniona?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...