Gość fubufan Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 witam posiadam golfa 3, silniczek 1.4 ABD . rano gdy chce go zapalić bez odrobiny gazu nie ma szans, później pali już bez niczego. popracuje chwile na ssaniu, troszkę telepie budą i wszystko spożo dopóki się nie zagrzeje. Jak łapie 65-70 stopni zaczynają się cyrki tak jakby zaczynał się dusić tzn obroty spadają i falują w granicach 600-300 i tak zaczyna telepać budą ze można dostać zajoba. gasnąć nie gaśnie ale strasznie to drażni i jeszcze z rury zdaje się słychać lekkie "pierdzenie" jakby miał czkawkę. gdzie może być przyczyna? szybciej nie miałem takiego problemu czasen zafalował ale dałem troszke gazu i wszystko wracało do mormy. problem nasilił sie po tych większych mrozach padł mi akumulator i pare dni auto stalo no i sie zaczeło. co mogło sie stać? z góry dzięki za pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robson Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 no a powiedz jak tam z dodawaniem gazu i czy pali na wszystkie tloki   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18035 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fubufan Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 pali na wszystkie jak dodaje gazu to wszystko jest w porządku, nie telepie i nie skaczą obroty zauważyłem że gdy zaczyna skakać to znika luz na lince tak jakby przepustnica sie cofała, generalnie podejżewam dwie rzeczy silniczek krokowy lub podstawę gaźnika metalowo-gumową jak sie na to zapatrujesz?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Zalewa go - wykrec swiece i sprawdz jaki maja kolor, jesli sa czarne to sonda i czujnik temperatury do sprawdzenia i przy okazji tez nie zaszkodzi wyczyscic silniczek krokowy lub podstawę gaźnika   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fubufan Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 świece już sprawdzałem i wszystko jest ok a czujnik odłanczałem jak był nagrzany i dalej falowały obroty, wszystko jest ok dopóki nie złapie temperatury. jak jeżdze jest wpożądku ale jak stoje i jest juz ciepły to obroty skaczą niezależnie od tego czy na luzie czy na biegu. kuzyn tez to niał w swoim golfie i tak wszystko wymieniał aż naprawił ale do dziś nie wie co było przyczyna generalnie chodzi o te wolne obroty że tak faluja jak jest ciepły a nie chciałbym pakowac sie w niepotrzebne koszty i wszystko po kolei wymieniać   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Podstawę gaźnika spryskaj podczas pracy samostartem i zobacz czy nie będzie się wkręcał na obroty, jak będzie to ssie lewe powietrze.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzik1826 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 zobacz czujnik temperatury cieczy w silniku ja miałem podobny problem ibizą   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fubufan Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 sprawdziłem szczelność i jest ok wyczyściłem silniczek krokowy i pobawiłem sie sróbkami od obrotów falowanie jak na razie jest minimalne ale jeszcze jest ,zmierzyłem ciśnienie na baniakach i na trzech jest 12 a na jednym 11 z groszami jak myślicie czy to może być przyczyną że nim jeszcze telepie i troche szczela z rury jak sie nagrzeje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 czy to może być przyczyną że nim jeszcze telepie i troche szczela z rury jak sie nagrzeje Nie. Przyczyną może być zbyt bogata mieszanka, która dopala się w wydechu lub też zbyt późny zapłon.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fubufan Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 dziś zauważyłem coś takiego że silniczek krokowy minimalnie sie porusza ale przy okazji ruszyłem wtyczka na czujniku temperatury wody a konkretnie jak nią ruszam w prawo i lewo to obroty sie zmieniaja a silniczek krokowy ma większy zakres działania, wymontowałem go i zauwazyłem że u podstawy (tam gdzie przychodzi uszczelka) idzie go przekręcić o jakieś 5 mm, jak myślicie czy to jest przyczyna moich kłopotów? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3217-faluj%C4%85ce-obroty-po-nagrzaniu-i-telepanie-silnikiem/#findComment-18301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się