Gość automux Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Taka to niestety ekologia <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-18199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Temat powraca, EGR padł, auto stoi, sprzedajacy dał gwarancje na EGR na rok czasu, a ten padl po pół roku... Oczywiscie zyczy sobie wymontowac i przysłac w celu sprawdzenia i rozpatrzenia reklamacji to gablota postoi jakies 2 tygodnie Dzisiaj go wyjąłem, wyglada idealnie, szczelnie domkniety, okopcony od sadzy ktora schodzila od palca...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-21890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grego444 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ja też odsyłałem swój z powrotem do Brzegu. Okazało się że jak otrzymałem na początku po regeneracji to elektronika w zaworze była źle zestrojona. U Ciebie prawdopodobnie właśnie padła elektronika, masz szczęście że stało się to jeszcze na gwarancji. Firma w Brzegu natomiast to porządny serwis bo nie robią problemów jeśli chodzi o reklamacje...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-21914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Własciciel auta wysłał EGR z reklamacja, nastepnego dnia byl juz u niego podobno jakis tam blad w elektronice bla bla. EGR załozony i dziala, zobaczymy jak dlugo (gwarancja jest na rok ) Firma nie jest z brzegu, pytalem goscia ale zapomnialem skad dokladnie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-22009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grego444 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Własciciel auta wysłał EGR z reklamacja, nastepnego dnia byl juz u niego podobno jakis tam blad w elektronice bla bla. EGR załozony i dziala, zobaczymy jak dlugo (gwarancja jest na rok ) Firma nie jest z brzegu, pytalem goscia ale zapomnialem skad dokladnie Śmiesz twierdzić szymon 1587cm3 że nie wiem u kogo korzystałem z regeneracji EGR-u? Wstyd i hańba żeby moderator tak się puszył na forum robiąc z innych idiotów że niby nie wiedzą co czynią i z czyich usług korzystają Chyba wiem od kogo otrzymałem przesyłkę! Firma jest z Brzegu i nazywa się Serwis Pomp. Nie zamierzam tu nikogo reklamować ani krytykować, po prostu jak narazie jestem zadowolony pomimo małej "wpadki" na początku. Każdemu może się zdarzyć a obsługa naprawdę konkretna. Jak narazie autko pomyka a jak będzie później to oczywiście dam znać... W stosunku do ceny nowego oryginału to uważam że warto zaryzykować... Koszt regeneracji to 388zł a część wygląda i działa póki co jak nowa   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-22022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Przeczytaj caly temat od poczatku. Opisuje problem w aucie mojego znajomego ktorego nazwałem "włascicielem" i on nie wysyłał swojego EGRa do Brzegu. Widocznie jest wiecej ludzi sie tym zajmujacych, kontakt do goscia znalazł na allegro. Przy okazji zapytam i dopisze w jakiej miejscowosci to załatwiał.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-22024 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Grego444 Szymon opisuje swój problem a Ty chcąc coś od siebie dodać to dodaj ale nie ubliżaj innym. Mam nadzieję że teraz EGR pośmiga dłużej   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-22041 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Niemam tutaj zamiaru nikogo bronić czy tez nalatywać ale nie widzę tu winy Szymona zastanów się jak mogłem to odebrać... odbieraj jak chcesz, zanim napiszesz dobrze przeczytaj i wydaje mi się że nie czytałeś całego tematu. Zbyt duża zbieżność faktów... zdarza się nawet w filmach wypowiedzi innych przez moderatora w formie opisu "bla, bla..." jest mało profesjonalne może i masz rację ale nadal działałeś pod wpływem emocji związanych ze zbieżnością faktów. sumując Panowie nie zapędzajcie wasze umysły w tę drogę bo do niczego to nie prowadzi łapki na zgodę na i koniec   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-22065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Wywaliłem całe OT. Każdy następny post nie na temat będzie nagrodzony   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-22091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Temat powraca... Juz 3 raz zawór poszedl do "poprawienia" regeneracji, tym razem gosc stwierdzil ze to cos z silnikiem dlatego EGR wysiada tak czesto... Wiec kontakt ciagły telefoniczny, laptop na kolanach i sprawdzalismy jego teorie. Przyczepil sie do przeplywomierza, ze to niby jego wina. Wiec podalem parametry (moim zdaniem ok) pan stwierdzil poczatkowo ze zle i nalezy go wymienic, pozniej zmienil zdanie a na koncu powiedzial ze juz nic nie rozumie Diagnoza jest prosta. Wina zaworu. Zacina sie mechanicznie. Wystarczy pojezdzic chwile, wywali blad. Gasimy silnik zwalamy klapke i czuc pod palcami ze zawór jest zaciety. Kilkakrotne poruszanie wystarcza zeby zaczal pracowac bez zaciec. I tak znow na jakas chwile. Czasami pomaga zgaszenie i odpalenie silnika bo wtedy sterownik porusza zaworem w "druga strone" i ten odpuszcza. Własciciel sie wq... ja zreszta tez. Ostatni raz wyslal go do poprawki bo sie autem jezdzic nie da (2000obr w dieslu to zadne obroty). Mam pomysł jak go mechanicznie unieszkodliwic zeby juz sie nie zaciał nigdy, przy okazji wywalając to ustrojstwo. Zawór dziala TYLKO i wyłacznie przy obrotach ponizej 1800-2000obr/min czyli wtedy kiedy poczciwe TDI lubi zakopcic. Kiedy turbo zaczyna bic cisnienie zawor osiąga 100% (max zamkniety) Nie wiem jak jest przy obciazeniu czesciowym, hamowaniu silnikiem, a sprawdzic tego nie moge bo silnik przy 2000 zdycha Co gdybym wywalil cala przekladnie ktora jest problemem? Silniczek krokowy EGRa dzialałby sobie jak dotąd nie sterujac zaworem. Zawór zablokuje przy pomocy sprezyny. Teraz pytanie czy elektronika sie połapie? Bo jesli nie to mozna w ten sposób wywalic ten szajs raz i dobrze.... Poza tym ta cala regeneracja to wymiana tulejki prowadzacej zawór (widac ze po chamsku ja zapunktowal) a sam zawór dospawał po wczesniejszym odwierceniu grzybka.... Jednym slowem to nie polecam regenerowac EGR w tym silniku Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3181-egr-y20dth-opel/page/2/#findComment-23019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się