Gość wladziulukasiak Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 czyli co trzeba zrobić przy rozrządzie co zrobić i jak   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Odkręć z pierwszego wtrysku przewód paliwowy, pokręcaj silnikiem za koło pasowe ustawiając na pierwszy i zobaczysz czy jak dochodzi pierwszy do GMP to powinna pojawić się ropa na przewodzie jaki odkręciłeś   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladziulukasiak Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 odkręciłem tę rurkę z pierwszego wtrysku od rozrządu i pokręciłem silnikiem paliwo delikatnie kapie zgodnie z znakami na rozrządzie ale kapie nie leje http://forum.samnaprawiam.com/images/smiles/sad.gif [ Dodano: 2012-02-10, 14:17 ] jeszcze jedno coto za kabelek idzie do pompy czy to jest kabel plusowy dziękuje [ Dodano: 2012-02-10, 14:26 ] a zapomniałem napisać ze przy włoczonym zapłonie próbowałem kręcić   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17804 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 W pompie jest zawór, który po otrzymaniu "+" pozwala na przepływ paliwa. Jeśli zawór jest uszkodzony, lub nie dostaje napięciia, to pompa nie dostanie paliwa. I nie ma kapać paliwo tylko lać - kapanie na pewno nie pozwoli na uruchomienie silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladziulukasiak Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 a czy ktoś wie gdzie jest ten zawór w pompie wtryskowej i czy idzie go jakoś sprawdzić ślicznie dziękuje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 W VW Transporterze 1.9d jest on z boku, od strony prawego przedniego nadkola. Jest na pojedynczą wsuwkę "żeńską". Po otrzymaniu napięcia powinno być słychać ciche kliknięcie. Ten zawór jest po to, że jak wyłączasz stacyjkę to silnik automatycznie gaśnie nie dostając paliwa. Używając właśnie tego zaworka robiłem zabezpieczenie antykradzieżowe tego auta. Silnik nie do odpalenia ani na pych ani z rozrusznika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 wtryski sa na 155bar, czyli tak jak powinno byc. Skoro kopci na czarno to paliwo dostaje a problemem jest prawdopodobnie brak odpowiedniej kompresji tak ze nawet swiece nie pomoga... Odpal z plaka, jak po ciezkich trudach odpali to sprawdz kompresje. Do odpalenia pomin zbiornik (butelka z ropa nad pompe - zasilanie i powrót w butelke) Odpalaj z dwóch duzych i mocnych akumulatorow zeby szybko krecil i nie krec z przerwami, oczywiscie gaz w podlodze caly czas. Zagrzej swiece 3, 4 razy i chechłaj dopoki nie odpali, albo nie padnie aku. "Ławeczka" na srodku pompy musi byc ustawiona na max dawke i podniesienie obrotow. (zaraz zaznacze na zdjeciu) Ewentualnie delikatnie na holu, ale to juz ryzyko. Silnik musi miec obroty zeby odpalil   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladziulukasiak Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 próbowałem też Plakiem i nic sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe i zastanawiam się nad wymianą pompy wtryskowej ??? mam inną od golfa 2 też 1;6 tylko u mnie jest turbo a on niemiał i rożni się trochę ja mam na jej górze taki grzybek a tam niema i nie wiem cz podejdzie co myślicie o tej mojej sugestii ? jak da się zamontować ją i cz będzie wszystko działało ? zgury dziękuje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 próbowałem też Plakiem i nic Do palenia na plakku prawie nic nie trzeba. Możesz mieć za słabą kompresję - trzeba ją zmierzyć a nie wymieniać pompe.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 nie wiem cz podejdzie co myślicie o tej mojej sugestii ? Podejdzie ale; - pompa powinna byc przejrzana na stole, ustawiona i dopiero montowana na silniku - skad wiesz ze jest dobra? - byla zalana ropa? jesli nie to w srodku moze byc juz ruda - nie ma grzybka i na wyzszych obrotach nie bedzie "kopyta" Moim zdaniem to nie jest wina samej pompy sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe Wiec, hol i delikatnie zaciagnac pompa musi dostac obrotow (zasilanie z osobnej butelki) Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3177-problem-z-passatem/page/2/#findComment-17850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się