Skocz do zawartości

centralny astra h


Gość Czarny523
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów!

Chciałbym zasięgnąć porady

fachowców i/lub osób, które miały do

czynienia z podobnym problemem.

Jak w temacie zagadnienie dotyczy

Astry H. Kiedy zamykam i otwieram drzwi pilotem wszystkie zamki w

drzwiach zamykają się i otwierają

prawidłowo (na liczniku i na zewnątrz

pojazdu mrugną kierunkowskazy,

lampa wewnątrz auta gaśnie i zapala

się prawidłowo). W momencie kiedy chcę zamknąć auto "ręcznie"

wykorzystując grot kluczyka i zamek

w drzwiach kierowcy, zamykają i

otwierają się wyłącznie te drzwi od

strony kierowcy. Pozostałe drzwi nie

reagują (ani na otwieranie, ani na zamykanie). Kierunkowskazy nie

mrugają i w czasie otwierania/

zamykania zamka nie zapala się/nie

gaśnie lampka wewnątrz pojazdu. Z pilota zamykaja sie wszystkie oprocz tych po lewej stronie za kierowca g tylnej klapy ktora zamknela sie na wieki:-(

[glow=red][/glow]

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde tragedia :lol: powiem tak jakiś specjalista dokładał albo autoalarm albo centralny i odłączył sterowanie z klucza od strony kierowcy dlatego masz taki efekt że z pilota wszystko działa a z klucza nie, w oryginale w drzwiach kierowcy w okolicach zamka jest mikro wyłącznik który daje komendę otwórz/zamkni oraz jest dodatkowa opcja ryglowania, specjalista który grzebał w instalacji napewno pokopał przy centralce centralnego która jest schowana w okolicach progu prawego, praktycznie pod schowkiem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne ze tak bylo ale wczesniej mi wszystko dzialało az nagle przestalo bez ingerencji elektryka. Zamykanie z kluczyka przestalo dzialac jak moj bratanek bawil sie przezroczystym guzikiem ktory znajduje sie po lewej stronie na desce rozdzielczej. Po wlaczeniu centralnego miga na czerwono a po wcisnieciu slychac pikniecie. Po tej zabawie gdy otwieralo sie drzwi wlanczaly sie swiatla awaryjne na kilka sekund. Niestety nie wiem czy ten guzik mogl wystepowac fabrycznie w Astrach i jakie ma zastosowanie. Moze ktos wie?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w oryginale w drzwiach kierowcy w okolicach zamka jest mikro wyłącznik który daje komendę otwórz/zamkni oraz jest dodatkowa opcja ryglowania

A nie mógł Grześ ten mikro-włącznik w zamku nawalić.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.