Skocz do zawartości

Opel Vectra 2.0DTH zapali i zgaśnie


Gość Krys1

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie... może i wy mi pomożecie rozwiązać mój problem.

Mam vectre 2.0 Dth 101km.. i Gdy samochód postoi 3 noce to zapali i pochodzi z 2 sek. i zgśnie potem muszę długo długo kręcić aby odpaliła.. Gdy postoi 1 noc to bez problemu chodzi gdy 2 noce to tak zapali popracuje nierówno ale nie zgaśńie.

 

Robiona była pompa-miała zatarty zaworek dawkujacy paliwo

Założony zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym aby sie paliwo nie cofało

Zmienione przelewy i trójniki

 

Wygląda na to jakby gdzieś sie zapowitrzało

Dodam ze przy każdym zapaleniu puszcze lekki czarny dymek

Przebieg to ponad 230 tys.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Wygląda na to jakby gdzieś sie zapowitrzało

 

Wszystko na to wskazuje, okolice filtra? przyłacza do pompy. Pamietaj ze powrót tez powinien byc szczelny. Ewentualnie ktoras swieca?

 

Dodam ze przy każdym zapaleniu puszcze lekki czarny dymek

 

To jest normalne, tym sie nie przejmuj. Szukaj nieszczelnosci lub swiece

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr raczej chyba szczelny gdyż kupiłem wąż i połączyłem dwa przewody paliwowe które wchodzą do filtra,czyli pominełem go i zostawiłem na 3 noce i ten sam efekt...

 

Ze świecami nic nie sprawdzałem ale kontrolka się włańcza no i żadnego błedu nie wywala na kompie

 

Też podejżewam nieszczelność tylko teraz gdzie to szukać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sasiad miał też taki przypadek... tylko on zostawił auto z gorki to nie cofało sie do bako paliwo a jak na płaskim to po nocy już zapowietrzyło się ;( u niego jakieś trójniki plastikowe na przelewach były nieszczelne i tamtedy dostawało powietrze :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
gdzie to szukać

 

To trudno znalezc jesli lapie powietrze a nie widac wycieku.... Szukaj od poczatku, czyli za filtrem (bo filtr wykluczyles)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam podlacze sie do tematu - tylko u mnie jest podobny objaw a mianowicie wymieniona pompa wtryskowa z chodzacego silnika Vectra B 1996 rok 2.0 diesel pompa wtryskowa koncowka serii 002 i na taka zostala wymieniona bo taka byla w oplu ale po zamontowaniu chodzacej pompy silnik odpali za chwile gasnie. Sprawdzam bezpieczniki bo auto nie odpala i spalony bezp.80 A i tak sie dzieje za kazdym razem - auto odpali po wymianie bezpiecznika za chwile przepala go i auto gasnie. Sprawdzilem wiazke elektryczna - 2 grube przewody zasilajace pompe cale nie maja zwarcia. Co moze byc przyczyna przepalajacego sie bezpiecznika 80A?? Pompa ma zwarcie czy cos innego??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Kiedyś miałem podobny problem. Sprawdź czy przewody zasilające świece żarowe nie mają gdzieś zwarcia jeżeli wywala ci bezpiecznik 80A.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania