ArKos Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Zaczynamy od odciągnięcia wycieraczek od szyby, zdjęcia z nich kapturków i odkręcenia śrub mocujących wycieraczki, następnie je demontujemy: Następnie demontujemy podszybie które jest zamocowane na 4 wkretach: Następnie wyciągamy dwa zatrzaski i odkręcamy duze sruby ktore znajdziemy po odkręceniu wycieraczek i zdjęciu podszybia,a także ściągamy długą gumę ze ściany grodziowej, zaznaczone na zdjęciach zatrzaski i śruby: Kolejny krok to wyciągniecie plastiku pod którym znajduje się filtr, sam filtr jest zabezpieczony dwoma zatrzaskami, co widać na zdjęciu: Sam sprawca parowania szyb wygląda tak: Ja wnękę po filtrze zostawiłem pusta i już mi szyby nie parują: [/img]http://www.samnaprawiam.com/sites/default/files/images/6_73.jpg[/img] Można tez włożyć nowy wkład, ale to już każdego osobista sprawa, mydle ze wszystko opisałem zrozumiale, oczywiście po wszystkim skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności. Autor: Daniel GSi Źródło: http://forum.opel24.com   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi