Skocz do zawartości

Volvo S80 - trudności z odpalaniem


Gość leszek kozłowski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość leszek kozłowski

raz odpala za pierwszym razem innym razem tak jakby łapał na dwóch cylindrach i trzeba kilka razy go odpalać.wreszcie jak się uruchomi to jest dużo dymu za samochodem.Objawy te zaczęły występować już latem tamtego roku i jest coraz gorzej.Mierzyłem ciśnienie w cylindrach to w trzech jest w normie czyli ok.30 a w dwóch 22 i23.Oleju generalnie nie bierze .Wlewam 15W40.Po 10tys. od kreski do kreski.Czy to już silnik do remontu czy też regulacja pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak ciśnienia w cylindrach koluniu, zrób próbę olejową wstrzyknij do cylindrów olej i sprawdź czy ciśnienie wzrosło jak wzrosło to pierścienie jak dalej padaka to zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek kozłowski

mechanik mówi że to może być pompa.

dokładnie to na 1. 30 na 2. 26 na 3. 26 na 4. 28 na 5. 23. Nie bierze oleju to chyba nie pierścienie a może zawory. Co prawda ma przejechane ponad 400 tys. km ale podobno te silniki przejeżdżają 1 mln. Auto jest bardzo wygodne i bezpieczne więc szkoda mi się go pozbywać tym bardziej że przejeżdżam w roku 60tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób próbę olejową wstrzyknij do cylindrów olej i sprawdź czy ciśnienie wzrosło jak wzrosło to pierścienie jak dalej padaka to zawory.

 

mechanik mówi że to może być pompa.

 

Pompa czego? Bo nie widzę związku. Robiłeś próbę olejową jak wyżej?

Po 400 tysiach silnik jest dzwon, ale głowice w dieslach się zużywają - pękają itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek kozłowski

Mówił o pompie paliwowej , że może nie podawać tyle paliwa co trzeba.

Ale jestem coraz bardziej skłonny uwierzyć w usterkę zaworów.

Ostatnio przejechałem 1500km i zdarzyło się co nie było do tej pory że zgasł na trasie może na 2s po czym nastąpiła chmura niebieskawego dymu.Poza tym coraz trudniej go uruchomić.Chociaż ostatnim razem odpalił za pierwszym razem.

No i nie bierze oleju czyli pierścienie są ok.

Po nowym roku wybiorę się do serwisu to może się coś wyjaśni , bo mój mechanik coś czuję trochę mnie oszukuje.

Dzięki za dyskusję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Pompa nie ma zadnego zwiazku z zanizona kompresja. Cisnienie sprezania powinno byc równe i na poziomie 30barów. Pamietaj ze to diesel i samozaplon powstaje wskutek wysokiej temperatury pod koniec suwu sprezania.

 

No i nie bierze oleju czyli pierścienie są ok.

 

Z tym jest róznie, za sprezanie odpowiadaja pierscienie uszczelniajace, za olej zgarniajacy. A zdarzaja sie przypadki ze cisnienie nowka a olej bierze i tak dołem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...