Skocz do zawartości

słabnie gdy silnik nabierze temperatury


Gość lepieznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wita mój problem polega na gdy silnik jest zimny po przejściu z benzyny na LPG gaśnie dopiero po przejechaniu 1km już jest dobrze ale jak silnik osiąga temperaturę 80 stopni traci moc i szarpie gdy nie zdejmę nogi z gazu zgaśnie.Aby kontynuować dalszą jazdę nie mogę przekroczyć 2000 obrotów na minute i jechać najwyżej na trzecim biegu a gdy gdzieś z górki to i na czwórce się poradzi na zimnym silniku nie ma takiego problemu proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita mój problem polega na gdy silnik jest zimny po przejściu z benzyny na LPG gaśnie dopiero po przejechaniu 1km już jest dobrze ale jak silnik osiąga temperaturę 80 stopni traci moc i szarpie gdy nie zdejmę nogi z gazu zgaśnie

Czy tylko dzieje się tak na gazie czy na benzynie też? Jeżeli tylko na gazie parownik do regeneracji lub ustawienia. Sprawdź jeszcze świece zapłonowe czy nie mają przebicia oraz przerwy i przewody zaplonowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak silnik osiąga temperaturę 80 stopni traci moc i szarpie

 

Czy był sprawdzany czujnik temperatury płynu podający dane do ECU wygląda z objawów że ten właśnie czujnik szwankuje, podaje błędne dane i silnik albo jest zalewany albo ma ubogo i dlatego są takie problemy, choć nie pasuje mi to na LPG gdyż silnik na LPG nie potrzebuje danych z temperatury silnika no chyba że masz sekwencje, mogą być też nie właściwe świece choć to też wykluczam, proponuję jeszcze wykręcić te świece i zobaczyć jak wyglądają a dokładnie jaki mają kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece mają czarny nalot na elektrodach wygląda jak sadza

 

Czyli za bogato, zalewa świece jedną z przyczyn może być czujnik temperatury cieczy chłodzącej podający dane do ECU lub sonda lambda wszystko możesz zmierzyć i sprawdzić a jak się to robi jest napisane w poradnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lepieznik

Grześ ja jestem za ciemny w tych sprawach gaz jest drugiej generacji gdy rozgrzałem dzisiaj silnik i odłączyłem niebieski czujnik to silnik na PB jak i na LPG zwiększył wolne obroty do 1200 to wychodzi ,że czujnik jest dobry czy dobrze myśle

 

[ Dodano: 2011-12-02, 17:25 ]

Zauważyłem ,że błędne mam dane o audi nie jest to 90 a Audi80 2.0 Avant moc 90 KM rocznik 1992 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik może podawać błędne dane czyli fizycznie masz silnik na 80 stopni a czujnik podaje 20 i będzie go cały czas zalewać, to że go wypiąłeś i zwiększył obroty to prawidłowy objaw ale tak jak pisałem wcześniej na forum w poradnikach jest artykuł jak się to sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość lepieznik

Grześ997 zrobiłem reset ECU i na benzynie silnik ma moc i nie przerywa czyżby instalacja LPG chrzaniła całą sprawę bo na tej instalacji zrobione jest 80 tysięcy kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak być trzeba oddać auto do gazownika w celu sprawdzenia instalacji gazowej i regulacji a jak jest potrzeba regeneracji parownika.

Dane w profilu możesz zmienić jak chcesz na prawidłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...