Skocz do zawartości

odpala za drugim razem


Gość darekx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam moja viki odpala dopiero za drugim kreceniem wymienione kable swiece kopulka palec cewka wymieniona uszczelka pod glowica czysta przepustnica silniczek krokowy i nic nie pomoglo jak odpali to ladnie chodzi troszke nierowno na wolnych ale problem najwiekszy to odpalanie dopiero za drugim razem co myslicie o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki arkos czujnik temperatury jest ok byl wymieniony na nowy na starym bylo tak samo na kompie pokazuje wszystko dobrze zle ustawiony LPG? chyba nie bo po wymianie uszczelki jezdze tylko na PB mechanior mowil ze mam okolo 500km jezdzic tylko na pb zeby uszczelka sie uloyla wiec tylko benzynka byl odlaczony aku w celu reseta potem odpalilem i rozgrzalem nie dotykajac pedalu gazu wiec raczej zlych ustawien od gazu juz byc nie powinno co do pompy mam zrobione obejscie masy juz nie idzie przez immo obszedlem tez plusem tez mija immo a raczej u mnie niema immo tylko blokada odjazdu wiec to jest ominiete wyjmowalem juz pompe sprawdzajac smoka byl czysciutki moze pompa nie daje odpowiedniego cisnieni ale czy wtedy wkrecalby sie na obroty pod obciazeniem? byl wymieniony filtr paliwa na nowy no musialbym sprawdic cisnienie lub wydajnosc pompy ma byc chyba jak sie nie myle jakies 1,5 litra na minute? to wydajnosc ale niemam czym sprawdzic cisnienia bo moze wydanosc miec ale pod cisnieniem moze miec problem czy sie nie myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zauwazylem ze gdy odpalam ale wtaki sposob ze przekrecam kluczyk odrazu krecac rozrusznikiem to odpali i od razu zgasnie a za drugim odpaleniem juz pali normalnie gdzy jednak przekrece kluczyk i uslyse jak sobie obije pompa cisnienia i wtedy dopiero krece rozrusznikiem to nie odpali a za drugim razem oki pali co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wiec musze sie w srode skupic na ukladzie doprowadzenia paliwa o ile bedzie w miare pogoda bo nie mam garazu musze sprawdzic pompe pod cisnieniem zdejme wąż paliwa z wtrysku zalacze pompe i sprawdze ile napompuje powinno byc jakies 0,8 do 1,2 litra na minute to wydajnosc ale jakbys jeszcze wiedzial jakie ma miec cisnienie? bo pod cisnieniem moze nie dawac rady albo sama pompa albo brak szczelnosci wiec jesli wiesz ile ma nabic cisnienia gdy jest wszystko oki to bede wdzieczny za podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa ma wytwarzać 1 bar minimum.

Sporo pomp ma zaworek zwrotny - to takie okrągłe zgrubienie na obudowie pompy, najczęściej na klucz imbusowy. Zaworek składa się najczęściej z kulki dociskanej sprężynką. Jeśli nie będzie trzymać, to ciśnienie w przewodach spada i układ staje się niewydolny przy pierwszej próbie rozruchu po dłuższym postoju - zanim pompa nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia to nie chce się silnik uruchomić.

Sprawdzić to można w ten sposób, że rozrusznik kręci aż zapali za pierwszym razem, lub kilka razy przekręcić kluczyk w stacyjce, aby kilka razy pompa "dobiła" ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...