Skocz do zawartości

Transportet t4 kontrolka ladowania i zdechl....


Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem powstał taki.... od rana odpalilem auto bez problemu zapaliła sie kontrolka lądowania jak przygazowalem zgasla zrobilem 40km później odpaliłem ponownie auto kontrolka sie paliła jak zrobiłem tak 50km (krótkie odcinki odpalałem gasilem wszystko ok po za paląca sie kontrolka aku) przy ostatni kursie auto odpalilem przejechalem 10km zgasiłem po 10min juz nawet nie chcial przekrecic tak jak by sie rozladowal ma max... odpalił tylko z popychu... i tak go odpalałem przez dwa ostatnie postoje lecz dojezdzajac do firmy nie bylo nawiewu nie bylo radia i skręcając w brame nawet migacza po czym sie zatrzymałem i zgasl... Czo jest? Akumulator nowy..

 

aha pasek na alternatorze jest ok

lodowanie po ciemku sprawdzajac dziwnym miernikiem pokazalo 8v przy swiatlach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł alternator lub regulator napięcia wymontować sprawdzić (naprawić lub wymienić na nowy). Ładowanie ma być ok.14,4V a akumulator z rana przed rozruchem ma mieć 12,5V

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lodowanie po ciemku sprawdzajac dziwnym miernikiem pokazalo 8v przy swiatlach

 

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, alternator do naprawy w T4 jest możliwość wymiany szczotko-trzymacza wraz z regulatorem bez wyjmowania alternatora, wszystko jest ładnie z przodu a ładowanie masz mieć w okolicach 14,5 V z obciążeniem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapaliła sie kontrolka lądowania jak przygazowalem zgasla zrobilem 40km później odpaliłem ponownie auto kontrolka sie paliła jak zrobiłem tak 50km (krótkie odcinki odpalałem gasilem wszystko ok po za paląca sie kontrolka aku) przy ostatni kursie auto odpalilem przejechalem 10km zgasiłem po 10min juz nawet nie chcial przekrecic tak jak by sie rozladowal ma max

sam piszesz że alternator padał pewnie szczotki się skończyły, a z pychu zapalił bo prądu na to wystarczało a na rozrusznik już nie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alternator do naprawy w T4 jest możliwość wymiany szczotko-trzymacza wraz z regulatorem bez wyjmowania alternatora, wszystko jest ładnie z przodu a ładowanie masz mieć w okolicach 14,5 V z obciążeniem

Grześ napisał czytaj kolego czytaj, od tego zacznij.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania