Gość Emil Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam mam problem z moim autem. Samochód miał problemy z odpalaniem dziś gdy wracałem do domu zaczął szarpać (ledwo wjechałem do garażu ). Proszę o pomoc już nie mam siło do tych "mechaników".   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 A coś więcej ? Problem z głowicą, odpaleniem czy szarpaniem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Emil Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 najpierw miałem problem z odpalaniem, potem było kopcenie, potem szarpanie, potem ledwo wjechał do garażu. Staram się rozkręcić silnik bym mógł dostać się do głowicy. I JEŻELI KTOŚ MA SERVICE MANUAL TO PROSZĘ O KONTAKT, bo bez tego to ani rusz   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 I JEŻELI KTOŚ MA SERVICE MANUAL TO PROSZĘ O KONTAKT, bo bez tego to ani rusz No ja nie mam ale może ktoś się odezwie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Emil Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 strasznie ciężko to dostać. Mam jeszcze pytanie jakie powinno być ustawienie wałków rozrządu według siebie, są jakieś znaki na tych wałkach czy coś takiego ?? i jeszcze z jaką siłą należy dokręcić głowicę i od jakiej śruby trzeba zacząć. a i jeszcze jakiej firmy są dobre uszczelki pod głowicę. TROSZKĘ TEGO DUŻO ALE MAM NADZIEJE ŻE POMOŻECIE   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 jakie powinno być ustawienie wałków rozrządu według siebie, są jakieś znaki na tych wałkach czy coś takiego ?? Rozrząd musi być ustawiony prawidłowo a Peugeot chyba nie znaczy na wałkach tylko są miejsca w kołach przez które wkłada się odpowiednie pręty czy tez przyrządy i w ten sposób jest to ustawione przerabiałem to w Partnerze zero cech tylko na wale jest jedna jak robię wymianę w tych samochodach sam sobie cechy robię   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Emil Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Właśnie ja mam mały problem bo złamał mi się jeden z popychaczy i myślę ze może mieć to związek albo z zabrudzeniami albo ze słym ustawieniem tych wałków. A co do tych zabrudzeń wiecie może czy da sie zatkać powrót spalin do kolektora ssącego?? [ Dodano: 2011-11-25, 22:30 ] kolego chyba się nie zrozumieliśmy z tymi wałkami, mi chodzi o te wałki znajdujące się w głowicy które spięte są takim łańcuszkiem, bo ja mam tam dwa wałki (16V) i nie wiem jak je ustawić, bo nie jestem pewien czy ktoś kto to wcześniej rozbierał dobrze założył łańcuszek.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 A co do tych zabrudzeń wiecie może czy da sie zatkać powrót spalin do kolektora ssącego?? Nie wiem co masz na myśli ale chyba chodzi Ci o zawór EGR kolego chyba się nie zrozumieliśmy z tymi wałkami, mi chodzi o te wałki znajdujące się w głowicy które spięte są takim łańcuszkiem, bo ja mam tam dwa wałki (16V) i nie wiem jak je ustawić, bo nie jestem pewien czy ktoś kto to wcześniej rozbierał dobrze założył łańcuszek. a to było do kogo skierowane ?? jeśli do mnie to pisz tak by każdy mógł zrozumieć i prawidłowo odpowiedzieć na Twoje pytanie, a w ramach wyjaśnień rozrząd czy tez wałki jak ty to nazywasz nie składa się tylko z wałków na tym łańcuchu jest jeszcze napędzany wał korbowy czasem jakiś napinacz, a może pompa wody i pompa wtryskowa i żeby to wszystko działało jak powinno wszystkie wałki i inne elementy napędzane przez łańcuch muszą być prawidłowo ustawione w przeciwnym wypadku tłok gniecie zawory czy też popychacze które same się nie łamią.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Emil Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 a to było do kogo skierowane ?? jeśli do mnie to pisz tak by każdy mógł zrozumieć i prawidłowo odpowiedzieć na Twoje pytanie, a w ramach wyjaśnień rozrząd czy tez wałki jak ty to nazywasz nie składa się tylko z wałków na tym łańcuchu jest jeszcze napędzany wał korbowy czasem jakiś napinacz, a może pompa wody i pompa wtryskowa i żeby to wszystko działało jak powinno wszystkie wałki i inne elementy napędzane przez łańcuch muszą być prawidłowo ustawione w przeciwnym wypadku tłok gniecie zawory czy też popychacze które same się nie łamią. jest jakiś schemat żeby to wszystko dobrze ustawić ?? A co do tego EGR to właśnie o to mi chodzi. Wiesz może czy jak zatkam ten EGR ( żeby nie pchał tego całego syfu z powrotem do silnika) to będą jakieś kłopoty z komputerem czy z czymś innym??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 i jeszcze z jaką siłą należy dokręcić głowicę i od jakiej śruby trzeba zacząć wrzucę ci na pocztę momenty dokręcania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się