Skocz do zawartości

UNO 900 nie odpala


Gość Jaca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Mam problem po zmianie uszczelki pod głowicą, głowica była oddana do wyrównania i mechanik wymienił jeden zawór były czyszczone gniazda zaworów, silnik nie odpala. Nie było takiego problemu przed zmiana uszczelki. Skontrolowałem świece są czyste jakby nic nie spalały, nie są też zalane benzyną. Podczas próby odpalania słychać "strzelanie w Gaźnik" silnik jest na wtrysku, po zdemontowaniu gaźnika w komorze pod gaźnikiem zbiera się benzyna, czy to możliwe, że nie dociera do cylindrów, co jest przyczyną .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas próby odpalania słychać "strzelanie w Gaźnik" silnik jest na wtrysku, po zdemontowaniu gaźnika w komorze pod gaźnikiem zbiera się benzyna,

Strzelanie w kolektor ssący to objaw za ubogiej mieszanki paliwowo - powietrznej lub źle ustawionego zapłonu. Sprawdź ciśnienie na cylindrach co on tam na wymieniał.

A tak na marginesie to po mechanika robocie powinna być jakaś gwarancja. ;-)

 

A może źle masz pozakładane przewody z cewek na świece, masz tam chyba dwie cewki zapłonowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli paliwo zbiera się w kolektorze, to dla mnie jest to objaw nie zasysania do cylindrów.

Rozrząd nie pracuje jak należy, w zasadzie to wygląda tak, jakby wałek rozrządu się nie kręcił.

Zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć, czy wałek się kręci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wałek rozrządu jest faktycznie w silniku, u mechanika była jedynie głowica którą sam zdemontowałem, mechanik stwierdził, że ją wyrównał i zmienił jeden zawór który się nie domykał a także jakieś uszczelniacze czy coś takiego. samochód posiada dwie cewki zapłonowe przewody mam podłączone w następujący sposób patrząc od góry na cewki kolejno do cylindrów liczonych od strony napędu rozrządu 1, 3, 2,4. zastanawia mnie fakt dlaczego świece są czyste ale nie są zalane. Dodam , że udało mi się raz , że silnik jakby zaskoczył skoczył jakby na jednym cylindrze i cisza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejność zapłonu to 1-3-4-2 więc z jednej cewki wychodzą przewody na 1i4 cylinder z drugiej na 3i2. A daj mu z plaka w dolot czy zaskoczy silnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania