Gość witek6 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam, posiadam Opla Astre 1.6 8v 1992r. i mam problem z jazdą na benzynie, na gazie też nie jest za wesoło, ale jeździ. Zacznę od tego, że na gazie nie trzyma obrotów, pali bardzo dużo itd. Na szczęście już niedługo będzie u gazownika i ten ma zająć się parownikiem. Sprawa jednak dotyczy czego innego, ale napisałem o powyższym bo może mieć wpływ. Problem polega na tym, że na benzynie samochód nie ma mocy. Przykładowa sytuacja: Musiałem dojechać do stacji na benzynie. Odpalam, trzyma obroty ładnie, wciskam gaz i okazuje się, że nie ma siły wskoczyć ponad 2000 obrotów, muszę pompować pedałem, dać tak do 4k-5k i dopiero wtedy delikatnie popuszczać sprzęgło i modlić się żeby nie zgasł. Kiedy już ruszam, wrzucam 2, samochód dostaje małego kopa, ale za chwilę znowu obroty spadają i muszę pompować, szarpie nim. Nie ma mowy o 3...Tak właśnie wygląda jazda na benzynie. Pojechałbym do mechanika, ale akurat tak się składa, że jedyny znajomy mechanik, któremu ufam wyjechał, więc muszę sobie poradzić sam na razie w diagnozie problemu. Prosiłbym o pomoc i pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Wygląda że masz za mało paliwa w układzie, do sprawdzenia filtr paliwa, pompa, może też być silnik zalewany ale za to jest odpowiedzialny czujnik temperatury cieczy podający dane do ECU, warto sprawdzić układ wydechowy czy nie jest przytkany.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 ja miałem tak samo w Kadecie jak mi wtrysk lał, zamiast mgiełki miałem strumyk a pozniej kroplił tylkko. Kolejna sprawa świece przewody, kopółka czyli zapłon. Skoro i na gazie też tak jest to moze ty,m tropem warto iść.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość witek6 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Dziękuje za podpowiedzi. W najbliższym czasie sprawdzę je i zapewniam, że dam znać tutaj po rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam. [ Dodano: 2011-12-08, 17:14 ] Witam ponownie, dzisiaj odebrałem auto od mechanika. W związku z wyżej wymienionym problemem zostały wymienione przewody, pompa paliwa no i niestety nie udało się rozwiązać problemu. Według mechanika leży on w takim razie we wtrysku, który jest bardzo zużyty, według niego mogę jechać na benzynie, ale max 100km/h, w przypadku gdy zapali się kontrolka komputera zapalić go jeszcze raz żeby zniknęła, on niby wyczyścił coś tam i tyle. Jednak po testach okazuje się, że samochód dławi się niemiłosiernie, szarpie i trzyma się na 1000-1200obrotów mimo duszenia gazu, raz chwyta ładnie, a za chwilę już tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa. Czy to wszystko wskazuje na wtrysk? Ile taki wtrysk kosztuje i ile może kosztować wymiana u mechanika? Wtrysk rzecz jasna jednopunktowy...wszystko wyżej jest opisane. Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się