Skocz do zawartości

szarpanie przy dodawaniu gazu


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik temperatury do sprawdzenia oraz przepływomierz, jak chodzi silnik na wolnych obrotach, równo czy tez kuleje, wracając do przepływomierza można go regenerować i możesz go nawet spam sprawdzić klapa w środku powinna płynnie się poruszać a wiem że z biegiem lat się przycierają i potem robią się problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie kolego masz przepływomierz wykorzystujący włókno druciane które jest utrzymywane w stałej temperaturze do pomiaru przepływu masy powietrza wchodzącego do silnika.

Możesz go sprawdzić tak:

Napięcie zasilania na pin 3 -12V, pin2 -masa, pin 1 wyjście do ECU (0-5V)

Przy przygazowaniu napięcie zwrotne do ECU ma wskoczyć do 4V i spadać do ok 0,5V należy sprawdzić oscyloskopem lub mniej dokładnie multimetrem.

Czyszczenie można wykonać benzyną ekstrakcyjną delikatnie wacikiem i wydmuchać sprężonym powietrzem delikatnie osuszając.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece nowe,kolor beżowy,przewody WN wymienione,co do czujnika temperatury cieczy chłodzącej.z tyłu za głowica są dwa czujniki,zielony i niebieski,który należy sprawdzić,dodam jeszcze strzela w rure wydechowa przy gwałtownym dodaniu gazy,wyskakuje na Vagu bład 00561

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę mi napisać,do czego służa styki 2 i 4 w czujniku temperatury płynu,oraz od czego jest drugi 2 pinowy czujnik (niebieski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...