Skocz do zawartości

Sprawdzenie silnika krokowego LPG II generacja i oscyloskop


Gość automux
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem dziś przed zimą jak zachowują się spaliny na podstawie sondy lambda no i ku zdziwieniu było biiiii ....... regulacja nic nie pomagała więc:

Postanowiłem wymontować silnik krokowy no i troszkę był zatarty i brudny wyglądał tak -

 

p0311111745.jpg

 

Nie czyściłem go bo się przycierał miałem inny i sprawdziłem jego działanie testerem do silniczków krokowych :

 

 

Po zamontowaniu silniczka i regulacji parownika na podglądzie oscyloskopu wyszedł taki oto wykres przy podwyższonych obrotach i na biegu jałowym:

 

 

Autko śmiga jak miło :mrgreen:

 

Czego nie należy robić podczas sprawdzania silniczka krokowego:

 

 

Wszystkie zdjęcia i filmy są mojego autorstwa.

Automux

 

 

Ciutek udoskonaliłem posta ;)

//ArKos//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert szacun, wielki szacun :-D

 

 

Mam pomysł dla Ciebie choć szkoda że administracja nie bierze udziału w konkursie ale myślę że nie było by dla Ciebie problemu jak byś zrobił fajny poradnik foto i video jak kontrolować poszczególne elementy silnika Twoim ulubionym urządzeniem jakim jest oscyloskop i fajnie by było jak byś dał opis gdzie lub do czego się wpiąć się sondą oscyloskopu, myślę że było by dużo czytających i praktykujących

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko będę miał chwilkę mogę robić filmiki jak w jaki sposób i co sprawdzić oscyloskopem :-D

 

no to na pewno będę je czytał, kiedyś interesowałem się tym urządzeniem, lecz odeszło to w zapomnienie bo nie kminiłem za grosz oscyloskopu :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...