Skocz do zawartości

Passat B4 2.0 8v 115km przerywa przy przyspieszaniu


Gość Wasyl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was! Auto pali niemiłosiernie dużo, czasami na czarno kopsnie, przepływka wymieniona, czujnik temperatury jeszcze nie, ale może to co innego:

 

Na jałowych chodzi ok

Jak zimny, to przyspiesza ładnie tylko jak się troszkę gazu da, bo jak dużo, to przerywa i prawie nie przyspiesza

Jak ciepły to ciągle przerywa i wlecze się jak muł

Odpala czy zimny czy ciepły ładnie, dopóki się gazu nie wciśnie...

 

Co Wy na to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lambda podaje dane do ECU. Moja robiła numer pod tytułem: "mam za ubogo, wzbogacaj". Końcówka wydechu czarna i cała w sadzy.

 

Jeśli masz przepływomierz, to też mu się przyjrzyj - akurat w Vectrze nie wyświetlał błędów ani nic, a auto miało za bogato i nie chciało jechać - prychało, kichało i muliło. Nowa przepływka = problem rozwiązany.

Wyczailiśmy to z Grzesiem monitorując dane pracy silnika live. Stosunek mieszanki miałem 11-12:1. Na zimnym było bomba, na ciepłym masakra.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Passat IV 2.0 kod silnika AZM po 2000roku (B5) 115KM

Jeżeli nie możesz podpiąć kompa to :

1.lambdę przed katem sprawdź miernikiem czy chodzi bo może coś ze składem mieszanki.

2.Sprawdź wakuometrem podciśnienie.

3. Zobacz czy na wypiętej przepływce będzie lepiej (ostatnio w dieslu audi jak oszukiwała to w trybie awaryjnym przy wypiętej wtyczce było lepiej komp ustawił się z dawką wypośrodkowana.

4. Może być uszkodzony akcelerator.

5.Sprawdź ładowanie sygnał kontrolny też idzie do ECU.

6. Zespół sterowania przepustnicy sprawdź multimetrem lub oscyloskopem.

 

No i jeszcze.... Siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego -

– wymontować osłonę przy siłowniku podciśnieniowym

– uruchomić silnik i pozostawić na obrotach jałowego biegu

– zwiększyć obroty silnika przy pomocy kumpla (przygazówka) i obserwować siłownik podciśnieniowy przełączający kolektor ssący: siłownik musi przyciągnąć.

 

Jeżeli przełączenie nie działa to :

– sprawdzić, czy mechanicznie nie jest zatarty. Należy więc poruszać dźwignię ręcznie;

– sprawdzić, czy przewody podciśnienia są prawidłowo podłączone;

– sprawdzić szczelność układu podciśnienia wraz z zasobnikiem podciśnienia( coś takiego http://img66.imageshack.us/my.php?image=przecznikkolektora8jd.jpg )

 

Ale tobie chyba chodzi o Passata III 2.0 kod silnika ADY lub 2E (B4) 115KM

Więc tylko pkt. 1,2,3,6 ale się zapędziłem wcześniej ale niech będzie :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania