ArKos Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Zestaw naprawczy którego potrzebujemy: Strzykawką ściągamy płyn i kluczem 13 odkręcamy zaciski przewodów.Nie wiem dlaczego ale u mnie były 3 nakrętki 13 i 1-11. Pompa po wyciągnięciu z komory silnika. Od czoła wyjąć pierścień zabezpieczający Inne ujęcie środka pompy. Odkręć aby zdemontować i dostać się do gumki. Delikatnie ssuwamy gumkę wraz z pierścieniem ją przytrzymującym. To jest w środku pompy i wymieniamy te czarne gumki. Tu widać pierścienie przytrzymujące i sposób zdejmowania gumki przez łeb. Autor: darcun4 Źródło: http://siec.no-ip.com   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi