Skocz do zawartości

wysokie obroty przy zmianie biegów


Gość Robert5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Co może być przyczyną wysokich obrotów przy zmianie biegów oraz falowania obrotów podczas jazdy na biegu jałowym, gdzie dochodzą do 2000 rpm? Po całkowitym zatrzymaniu obroty schodzą do 800 rpm. ELM 327 wskazał mi dwa kody; P1298 i P0133. Nadmieniam, że przepustnica czysta, świece i cewki nowe. Proszę o pomoc co mam zrobić aby naprawić auto a nie wywalić kasy. Pozdrawiam concertocrv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Jak można "przyśpieszyć "działanie tej sondy? Czyszczenie, udrożnienie, przemycie styków, czy jednak wymiana na nową? Nowa kosztuje 700 pln. A może jest możliwość podłączenia jakiegoś symulatora, który zastąpi działanie sondy lambda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa kosztuje 700 pln

Oryginalna tak może kosztować, masz tam zapewne przewody dwa czarne (grzałka), zielony (masa) i biały (sygnałowy 0,1-0,9V) zastąp jakąkolwiek 0-1V np. Bosch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. Na początek spróbuję przeczyścić sondę i uszczelnić kolektor wydechowy, bo coś tam świszcze delikatnie. Być może te świszczenie jest przyczyną falowania obrotów ponieważ sonda dostaje świeże powietrze z tlenem i wariuje. Co do sond uniwersalnych to raczej odpadają, bo one mają inne napięcia w porównaniu do oryginalnej (tak gdzieś wyczytałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honda nie lubi zmiany sondy na inną ale na test jak założysz to nic nie stanie się.

Zanim kupisz drogą posprawdzaj czy wszystko inne jest dobre błąd P0133 mówi najprawdopodobniej o sondzie w banku 1 czyli przed katalizatorem. Nr sondy do K20A4 to OZA563-H6, kolory są standardowe jak widzę na zdjęciu 2 białe, szary i czarny. Tu masz link

http://allegro.pl/sonda-lambda-honda-oza563-h6-i1872928846.html ktoś sprzedaje bo kupił omyłkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki automux. Spróbuję w sobotę uszczelnić wydech. Być może to coś pomoże, a jak nie to wymienię sondę. Mam jeszcze jeden problem z ABS, mianowicie świeci kontrolka i Abs nie działa. Być może któryś z czujników przy kole jest popsuty. W związku z tym mam pytanie, czy abs ma wpływ na falujące obroty? Podczas jazdy na "luzie" obroty falują od 800 rpm do 1800 rpm. Po zatrzymaniu auta obroty spadają do 800 rpm i są stabilne. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...