Gość Robert5 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Witam. Co może być przyczyną wysokich obrotów przy zmianie biegów oraz falowania obrotów podczas jazdy na biegu jałowym, gdzie dochodzą do 2000 rpm? Po całkowitym zatrzymaniu obroty schodzą do 800 rpm. ELM 327 wskazał mi dwa kody; P1298 i P0133. Nadmieniam, że przepustnica czysta, świece i cewki nowe. Proszę o pomoc co mam zrobić aby naprawić auto a nie wywalić kasy. Pozdrawiam concertocrv   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 P0133 sonda lambda działa zbyt wolno i być może z tego powodu faluj Ci obroty drugi kod nie znany ale sprawdź napicie ładowania czy nie jest zbyt wysokie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert5 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Dzięki za pomoc. Jak można "przyśpieszyć "działanie tej sondy? Czyszczenie, udrożnienie, przemycie styków, czy jednak wymiana na nową? Nowa kosztuje 700 pln. A może jest możliwość podłączenia jakiegoś symulatora, który zastąpi działanie sondy lambda?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Pewnie można kupić jakiś tańszy zamiennik emulatorów nie polecam choć masz instalację LPG to można by spróbować   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Nowa kosztuje 700 pln Oryginalna tak może kosztować, masz tam zapewne przewody dwa czarne (grzałka), zielony (masa) i biały (sygnałowy 0,1-0,9V) zastąp jakąkolwiek 0-1V np. Bosch   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert5 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Dzięki za podpowiedzi. Na początek spróbuję przeczyścić sondę i uszczelnić kolektor wydechowy, bo coś tam świszcze delikatnie. Być może te świszczenie jest przyczyną falowania obrotów ponieważ sonda dostaje świeże powietrze z tlenem i wariuje. Co do sond uniwersalnych to raczej odpadają, bo one mają inne napięcia w porównaniu do oryginalnej (tak gdzieś wyczytałem).   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 honda nie lubi zmiany sondy na inną ale na test jak założysz to nic nie stanie się. Zanim kupisz drogą posprawdzaj czy wszystko inne jest dobre błąd P0133 mówi najprawdopodobniej o sondzie w banku 1 czyli przed katalizatorem. Nr sondy do K20A4 to OZA563-H6, kolory są standardowe jak widzę na zdjęciu 2 białe, szary i czarny. Tu masz link http://allegro.pl/sonda-lambda-honda-oza563-h6-i1872928846.html ktoś sprzedaje bo kupił omyłkowo.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert5 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Dzięki automux. Spróbuję w sobotę uszczelnić wydech. Być może to coś pomoże, a jak nie to wymienię sondę. Mam jeszcze jeden problem z ABS, mianowicie świeci kontrolka i Abs nie działa. Być może któryś z czujników przy kole jest popsuty. W związku z tym mam pytanie, czy abs ma wpływ na falujące obroty? Podczas jazdy na "luzie" obroty falują od 800 rpm do 1800 rpm. Po zatrzymaniu auta obroty spadają do 800 rpm i są stabilne. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 czy abs ma wpływ na falujące obroty Nie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14707 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 wepnij multimetr i sprawdź czy sonda ma wskazanie w zakresie (0-1V) przyczyną złego spalania może być inne uszkodzenie. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2648-wysokie-obroty-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/#findComment-14712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się