ArKos Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam. Wiem że MK4 w klubie jest mikra ilość, wiem że to banalna czynność ale po pierwsze primo - to moja pierwsza, samodzielna w pełni naprawa. Po drugie primo - może komuś się przyda... Zatem, by wymienić pompkę paliwa zaopatrujemy się w następujące rzeczy: * klucz 13 * cybanty * uszczelka * pompka paliwa * śrubokręt 1.Lokalizujemy pompkę w samochodzie - po prawej stronie, pod obudową filtra powietrza. 2.Odkręcamy kluczem 13 dwie śruby mocujące pompę - mnie udało się nie pogubić nakrętek 3.Odkręcamy cybanty i zsuwamy przewody z pompy (pamiętajac gdzie który idzie - najlepiej oznaczyć taśmą) 4.Pamiętając o uszczelce montujemy nową pompę 5.Mocujemy przewody + cybanty, co w moim przypadku było dość mozolne, jako że nowa pompa miała jeden grubszy cycek na który się nakłada wężyk. Rozgrzałem przewód i wsunąłem, skręcając mocno cybantem - nie cieknie 6.Sprawdzamy połączenia, odpalamy silnik i...oby nie było tego co u mnie... Pompę zamontowałem, poszedł przewód paliwowy (na trasie gaźnik-pompka). W takim wypadku odkręcamy pokrywę filtra powietrza, zdejmujemy ją wyciągając filtr. Obudowę dolną bierzemy na bok i przy gaźniku luzujemy cybant i zdejmujemy przewód. Z drugiej strony robimy to na pompie. Nasuwamy nowy GUMOWY przewodzik, zakręcamy zaciski, montujemy filtr, skręcamy obudowę i cieszymy się z wykonanej roboty Nowa pompa Niezbędniki do wykonania roboty. Stara pompka, jej ostatni widok Tu siedziała cieknąca gnida (widok od tyłu). Odkręcona pompa paliwowa Gaźnik, pod przykrywą filtra Zamontowane. Autor: Pexu Źródło: http://siec.no-ip.com   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi