ArKos Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Kilka dni temu spaliła mi się żarówka we włączniku świateł przeciwmgłowych, a wczoraj w światłach drogowych. Czas je wymienić. Pierwszym krokiem będzie wyciągnięcie przełącznika z deski rozdzielczej. Nie jest to trudne, wystarczy śrubokręt, którym podważymy sobie ramkę, a ona sama już do nas wyskoczy. Następnie odłączamy przełącznik od wtyczki i już mamy go w rękach. Gdy już mamy przełącznik, to do jego naprawy potrzebne nam będą następujące narzędzia: Śrubokręt płaski - podważymy sobie nim obudowę, kombinerki - posłużą nam do wyciągnięcia bolca zabezpieczającego, żarówki - wiadomo (dostaniemy je w sklepie elektronicznym). Zabieramy się do roboty: 1. Rozbieramy tego pana: 2. Ściągając z niego tabliczkę z wahadełkiem Jest to łatwy manewr. Podważamy zatrzaski śrubokrętem i ściągamy część obudowy: 3. Teraz trochę trudniejsza zabawa. Musimy rozebrać Pana Przełącznika z reszty obudowy, która osłania między innymi żarówkę. W tym celu podważamy śrubokrętem obudowę zdzierając ją z metalowego zabezpieczenia: Przed: Po: 4. Następnie z drugiej strony, używając kombinerek, miażdżymy bolec, aby można było go później wyciągnąć: 5. Oto efekt - rozebrany Pan Przełącznik: 6. W tym miejscu, w plastikowym "leżaku" znajduje się żarówka: 7. Wylutowujemy ją: 8. I wyciągamy razem z "leżakiem": *Stara i nowa żarówka - prawie nie widać różnicy: 9. Następnie wszystko robimy analogicznie. Wymieniamy żarówkę, wlutowujemy ją, zamykamy obudowę, montujemy w aucie i cieszymy się podświetlonymi przełącznikami: Autor: valdorane Źródło: http://www.bmw-sport.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi