Gość zbyster Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Witam. Moja astra przygasa na benzynie jednak na gazie jest ok. Zczytałem błędy z kompa mam bład nr 45 czyli Sonda lambda - sygnał mieszanki bogatejPróbowałem inną sondę ze szrotu i jest to samo. Ps. Zmierzyłem to miernikiem analogowym Sunwa YX-2000A przy ustawieniu 2,5 DC wskazówka tylko minimalnie drgała, natomiast przy ustawieniu 10 AC wskazówka wogule się nie poruszała. I dzieje się u mnie coś dziwnego Tzn jak zapale są nie równe obtoty silnik pochodzi chwile na wolnych obrotach zapala się kontorlka silnika i silnik jakby lepiej pracował. Ps. wymontowałem komputer i pisze na nim dlugopisem opel kadet 1.6-to jest taki sam co w astrze? nr na nim: 16133739 Firma chyba WE MAde in singapure są jeszcze z oznaczeniem PH.oto foto: http://zapodaj.net/da1c539f6c74.jpg.html Pomocy!!! Bo już niewiem za co się wziąść. Lewego powietrza nigdzie niema bo sprawdzałem pędzelkiem z benzyną, swiece są nowe tak jak i filtr powietrza oraz czujniki temp.-oba te w kolektorze ssącym.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Jakby to powiedzieć.... Poczytaj forum troszkę, bo dziesiątki razy było o wpływie źle wyregulowanego LPG na benzynę. Gaz masz za biednie ustawiony. Opisy co zrobić żeby się pozbyć problemu również są.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyster Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 mógłbyś sprecyzować? CZego dokładniej szukać?- Zbyt uboga mieszanka lpg?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Zacznijmy od tego jaką masz instalację gazową - jeżeli jest to I generacja czyli śruba to check będzie się palił Jeżeli masz II generację potrzebna jest regulacja i podłączenie pod kompa w celu jej skalibrowania.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyster Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 silnik 1,6 8v 55kw. Gaz mam 2 generacji.Tzn wydaje mi się że mam II generację gazu. Ponieważ mam sonde lambda w aucie i przechodzenie na gaz odbywa się automatycznie przy 2,5tys obr. Ponadto przewód z sondy lambda "rozgałęźnia się"tzn idzie to tego wg.mnie komputerka od gazu i gdzieś do kabiny(czyli pewnie to ogrinalnego komputerka sterującego silnikiem). w papierach jest sterowanie lambda e867r013074 Zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3215e7403a5456d0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/939d769727171705.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e6716ff98b4725a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a1ca4aa00b64bdb.html Ponadto-w samochodzi zauważyłem silniczek krokowy od gazu(był w drzwiach)moze on ma być wmontowany na przewód? http://obrazki.elektroda.net/61_1222868495.jpg   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Dobra masz śrubę czyli pierwsza generację. Ten komputerek to emulator sondy lambda. Silniczek krokowy, który miałeś w drzwiach jest to taka "atrapa", ma dodatkową śrubę do regulacji bo krokowiec nie wyrabia Już nic nie kombinuj, wyreguluj tylko instalację a checkiem na LPG się nie przejmuj   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyster Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 chyba nie doczytałeś. Mi kontrolka zapala się tylko na benzynie na gazie jest ok. Ponadto na benzynie występują nierówne obroty oraz przygasanie. Podczas gdy na gazie jest w miarę OK. http://obrazki.elektroda.net/61_1222868495.jpg   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 chyba nie doczytałeś. Szit, faktycznie nie doczytałem. W takim razie ostatni test. Odłącz aku na 10 minut (ew. na noc) i przez cały dzień jeździj na benzynie. Na koniec dnia zczytaj błędy i nam je podaj, będziemy kminić dalej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyster Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 już tak robiłem. Tzn kiedyś(w zeszłym tygodniu) brakło mi gazu i kilka dni jeździłem tylko na benzynie. I wszystkie objawy chyba zanikły.Tzn tak mi się wydawało. Jeśli winna jest instalacja gazowa(tzn zła emulacja sondy) To dlaczego samochód gorzej chodzi na benzynie niż na gazie-na gazie obroty są równe.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 zbyster, zadajesz dziesiątki pytań - rozumiem, masz problem i chcesz się pozbyć... Jednak sam wkładasz w to praktycznie zerowy wysiłek. Raptem 5 tematów przeczytanych? To nie można nazwać staraniem. Okej, będę po raz kolejny kelnerem i podam na tacy: http://forum.samnaprawiam.com/calibra-20-16v-c20xe-faluja-obroty-sondalamda-vt2404.htm?highlight=noc+klem%EA Jeden z wielu. Wystarczyło wpisać w wyszukiwarkę jedną frazę. Proponuję też zacząć od podstaw, czyli tematów podwieszonych i wykolorowanych - jakbym przeczytał to: http://forum.samnaprawiam.com/jak-zakladac-tematy-i-w-jaki-sposob-postepowac-vt54.htm to nie musiałbym pytać, bo znalazłbym rozwiązanie... Bardzo skomplikowane? Chyba nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się