Skocz do zawartości

brak mocy


Gość mzimor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od 1-roku nie moge dac rady , zamias 10 do 100-ki mam 16 sekud,a auto z przyczepa jedzie max 100, problem powstal przy instalacji gazu (pierwsze moje odczucie słabszej mocy) i drugim razem przy wymianie paska rozrzadu (glosne chrobotanie przy rozruchu nie równa praca silnika) po reklamacji poprawa problemy znikly, ale samochod jest leniwy chociaz osiąga max predkosc 190 km/godz i spala w normie niby wszystko gra.na bedzynie i gazie osiagi dokladnie takie same!!instalacja gaz byla całkowicie odpieta a pasek rozrzadu 2-krotnie sprawdzony cisnienie w cylindrach ok cewka i swiece wymienione komputer nic nie wykazuje w serwisie zadnych bledow..wyglada na przestawienie paska albo kół napedowych, moze ktos z panstwa mógłby cos doradzic bo nawet w serwisach sa bezradni!!pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
wymianie paska rozrzadu (glosne chrobotanie przy rozruchu nie równa praca silnika) po reklamacji poprawa problemy znikly

 

to jest 16v wiec jesli rozrzad byl przestawiony to dostaly zawory...

 

cisnienie w cylindrach ok

 

czyli jakie?

 

wyglada na przestawienie paska albo kół napedowych

 

jesli pasek zalozony prawidlowo na znaki, to trzeba sprawdzic kliny na kółkach

 

Poza tym przyczyn muła moze byc mnostwo. Sprawdz jeszcze dolot czy nie wsadzili Ci jakiegos dławika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić układ wydechowy mało kto o nim pamięta a sam niedawno miałem przypadek na własnej omedze że 100km/h to był wyczyn a przyczyną był zatkany ostatni tłumik po zdemontowaniu samochód odżył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni tlumik wymieniony katalizator raczej nie bo sie nie grzeje , a spadek mocy nagły skokowy mysle ze ze 30%,dolot wporzadku jutro kupie interfejs dla cirtoena zobaczymy co pokaze??430 zl kosztuje

 

[ Dodano: 2011-10-11, 20:05 ]

a propo zawory dostały po dupie to mozliwe bo jezdzilem tym autem za 3 tygodnie ze zle zalozonym paskiem, ale czy w takim razie cisnienie w cylindrach bylo by dobre a jest rowniotenko w normie ??

 

[ Dodano: 2011-10-11, 20:09 ]

co do wydechu to jest ok moim zdaniem bo samochod pracuje rowno i ciagnie rowno na wszystkich zakresach obrotow , a przy zatkanym wydechu meczylby sie bardziej przy wyzszych i nie osiagalby max predkosc..

 

[ Dodano: 2011-10-11, 20:25 ]

moze jest cos z tymi zaworami bo zimą przez pierwsze 5 min jazdy nie wszystkie cylindry pracuja i tak zaczelo sie robic zaraz po paproku mechanik ktory wymienial rozrzad .no ale cisnienie powinno byc slabrsze na jakims cylinrze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość szymon 1587cm3

Jesli kompresja ok, wydech niezapchany, wszystkie parametry w normie to cos go dusi od dolotu...

 

Jaka instalacja gazowa, II gen, sekwencja?

Czesto spotyka sie mocno przydlawione doloty jakimis kretynskimi zaslepkami z dziurkami (w rurze ssacej). Pasuje to do:

 

problem powstal przy instalacji gazu

 

Nie mogli dobrze wyregulowac to przydusili go i z 1.6 masz 1.1 :D Sprawdz dolot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...