ArKos Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam serdecznie. Wczoraj byłem zły jak stwierdziłem ,ze ubyło mi płynu do chłodnicy wiec postanowiłem zrobić z tym porządek. Stwierdziłem w Zakopanym -a zlokalizowałem przeciek pod termostatem ale nie wiedziałem ze tak szybko może tamtendy uciekac.1,5l-1kkm Przystąpiłem wiec do pracy i po zdemontowaniu cewek okazało sie ,ze ciekło już dosc długo a płyn na tyle uszkodził śrubę ze ta zamiast sie odkręcić pękła i część jej została w głowicy silnika(po kilku próbach pusciła ) wiec oczyściłem powierzchnie posmarowałem dla pewności sylikonem i poskręcałem wszystko dokładnie. Uzupełniłem płyn i odpowietrzyłem układ I to było by na tyle Co do wniosków z przeprowadzonych prac..... 1 nie należy lekceważyc nawet drobnych przecieków bo to moze skonczyc sie poważniejszą awarią(zerwanie sruby w innym miejscu zmusiło by mnie do zdjęcia głowicy!!! 2.Podczas pracy należy zaopatrzyc sie w wiekszą ilosc płynu chłodniczego(nawet 5l) 3 ze względu na położenie termostatu doszło przypadkowo do zalania sondy lambda która to spowodowała zaswiecenie sie kontrolki uszkodzenia silnika i braku mozliwosci odpalenia co napedziło mi troche strachu Autor: CityMatic Źródło: autokacik.pl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/257-silnik-benzyna-wymiana-termostatu-punto/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi