Skocz do zawartości

T4 VW, model mocny, szybki i dynamiczny w trasie ?


Gość yovich

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zdecydowałem się na VW T4, 7-8 osobowy. ( T5 odpada z powodu ceny zakupu )

 

Chciałbym aby w trasie był w miarę szybki i dynamiczny przy wyprzedzaniu. Co do prędkości to bez przesady, nie jestem kamikadze, nie jeżdżę 200/h. Chodzi mi o to aby nie był słabszy od dynamicznej osobówki, chciałbym żeby TIR-y dawało się bezstresowo, bezpiecznie wyprzedzać.

 

Jeżdżę od 20 lat samochodami na gaz LPG, bezproblemowo daję sobie radę z LPG, nie mam też żadnych uprzedzeń co do tego paliwa, dlatego deklaruję, że gaz LPG jak najbardziej wchodzi w grę.

 

Ze względów ekonomicznych LPG lub Diesel, skrzynia tylko manual.

 

Jeżeli ktoś zna jakiś mocny napęd z T4 to proszę o poradę. Proszę również o podawanie rzeczywistego zużycia paliwa w trasie i po mieście.

 

Może podrzucicie jakieś linki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję 2.5TDI lub 2.8v6.

Pierwszy ma piękny moment obrotowy, bardzo mocny silnik, drugi ma powera, też spokojnie z taką budą daje radę.

Propozycje?

Gust jest jak ***j, każdy ma swój, no ale skoro padło pytanie, to w moim odczuciu:

http://otomoto.pl/volkswagen-caravelle-C20325664.html

http://otomoto.pl/volkswagen-transporter-bogata-wersja-C20000486.html

http://moto.allegro.pl/otomoto-volkswagen-transporter-caravelle-van-i1790890529.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ArKos dziekuję za odpowiedź.

 

Proponuję 2.5TDI lub 2.8v6

 

Rozmawiałem dziś z człowiekiem, który sprzedaje V6 ale 204 KM automat i jednocześnie dysponuje kilkoma TDI 151 KM.

Pomimo, że zależało mu na sprzedaży V6 ( TDI nie sprzedaje ) powiedział mi, że "TDI 151 KM lepiej się zbiera na wolnych obrotach a ten V6 dopiero na wysokich obrotach nabiera mocy i ogólnie jego zdaniem TDI jest bardziej dynamiczny"

 

Jak wytłumaczyć, że 204 KM jest mniej dynamiczny od 151 KM ? Czy to sprawa automatu ?