Gość profil84 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 No i na chłodnicy nie ma żadnego czujnika, jest jednak na grubym wężu gumowym: Zwarłem grubym przewodem: I wiatrak się nie zakręcił oczywiście cała operacja była na włączonym silniku. Czyli wiatrak do wymiany Tak się zastanowiłem i w sumie to nigdy nie słyszałem jak w tym samochodzie chodzi mi wiatrak od czasu jak go mam, czerwiec 2011. Tak w ogóle to słychać wyraźnie jak wiatrak chodzi w tym modelu auta?? Chodzi mi będąc na zewnątrz samochodu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2528-ford-escort-mk-7-1996r-benz-16-16v-wiatrak-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-13916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Słychać słychać... Ty sprawdź jeszcze bezpieczniki.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2528-ford-escort-mk-7-1996r-benz-16-16v-wiatrak-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-13917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profil84 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Sprawdziłem bezpieczniki które są na tabliczce jako wiatraczki, mianowicie bezpieczniki 20 i 22 są w porządku:   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2528-ford-escort-mk-7-1996r-benz-16-16v-wiatrak-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-13919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 W takim razie sprawdzić jaką rezystancję ma czujnik zimny a jaką przy temp. np 90*.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2528-ford-escort-mk-7-1996r-benz-16-16v-wiatrak-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-13920 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profil84 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Już się za to biorę, tylko że nie wiem za bardzo ile to będzie na wskaźniku w escorcie 90 bo tam jest na wskaźniku tylko NORMAL, ale sprawdzę jak wskazówka będzie przy literce A wydaje mi się że wtedy będzie tak około. No i znowu dla mnie to pierwszyzna ale miernik mam, nastawię go na zakres 200k i wskaźniki przyłożę do pinów w czujniku.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2528-ford-escort-mk-7-1996r-benz-16-16v-wiatrak-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-13923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Rezystancja to wielkości kilku-kilkunasty kohm, ale nie kilkuset. Ustaw 20kohm jeśli masz, a być powinno. Chodzi o to, aby sprawdzić, czy wielkość rezystancji na ciepłym jest bliska 0. To powoduje załączenie wiatraka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2528-ford-escort-mk-7-1996r-benz-16-16v-wiatrak-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-13924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profil84 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Wyszło na to że jestem idiotą Przed sprawdzaniem rezystancji, na kolanach dokładnie chciałem zobaczyć jeszcze raz korki i zauważyłem we wnęce obudowy, prawie że w rogu w nawierconej dziurce jakiś mini-wajhowy przełączniczek--widać że dorabiany (o tym mi poprzedni właściciel też nie powiedział ). Jak go przełączyłem to wiatrak się załączył, od przełącznika idą dwa przewodziki właśnie do silniczka wiatraka, odkręciłem dolną cześć pulpitu pod kierownicą żeby się temu przyjrzeć. Na odcinku tych przewodów który znajduje wewnątrz samochodu jeden z tych przewodów jest w kilku miejscach zawinięty izolacją, gdy dotknąłem jedno miejsce to było prawie gorące i wiatrak się rozłączał, włączał (przy dotyku tego miejsca). Gdy go wyłączyłem bo zaniepokoiła mnie ta temperatura w zaizolowanym miejscu na przewodzie to potem już za pomocą przełącznika nie udało mi się już włączyć wiatraka. No i czeka mnie przegląd tych zaizolowanych łączeń i wymienię raczej ten przełącznik bo chrupie i nie czuć w ogóle w nim skoków ON/OFF Eh jak nie urok to sr...ka   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2528-ford-escort-mk-7-1996r-benz-16-16v-wiatrak-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-13925 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się