Skocz do zawartości

Swap z c20xe na c20ne Astra gsi


Gość maliniak123

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maliniak123

Proszę nie pisać że to bez sensu itd. Mam na oku do kupienia astrę gsi z c20xe ale podobno w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego pokazała się maź, gościu mówi że podejrzewa uszczelkę pod głowicą ale ja też myślę że mogła pęknąć głowica... A sprawa że swapem przedstawia się tak że jeśli pękła głowica to koszta będą spore a jako że mam silnik z astry gsi c20ne to strzelił bym swapa na ten i po bólu ( mam też wiązkę ecu, kompa, cewkę, puchę filtra powietrza brakuje przepływki, ale to by się dokupiło) i moje pytanie jakie mogę napotkać trudności ?? jak z pasowaniem wtyczek ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli pękła głowica to koszta będą spore

Guzik prawda.

Sprawna głowica KS700 jest do dostania za 350-400zł. Nawet wiem, kto taką ma na zbyciu :mrgreen: Mój zayebisty kumpel :mrgreen:

Trzeba w niej wymienić uszczelniacze zaworów i to wszystko... 2zł/sztuka x16 = 32zł plus planowanie aby było zgodnie ze sztuką - 50zł.

Łączny koszt 82zł + ze 350 głowica = powiedzmy 450zł ale masz 150kM.

C20NE jest dychawiczne w porównaniu z XE i więcej pali.

 

jakie mogę napotkać trudności ?? jak z pasowaniem wtyczek ?

Żadne. Plug&play powinno być.

 

brakuje przepływki

150-200 zeta. Dostać ją graniczy z cudem, bo to przepływka rurowa, nie klapkowa jak w kadecie.

Jakby ci padł komp z astry c20ne to też nastaw się na kosmiczne wydatki, bo jest tak samo łatwy do zdobycia, jak komp z SEH-a, albo nawet bardziej.

 

Moim zdaniem 100 razy lepiej się opłaca zreanimować XE niż swapować NE.

NE sprzedasz i będzie kasa na głowicę do XE, będziesz miał silnik z ogromnym potencjałem, który w serii wytrzymuje bardzo dużo i jest doskonale podatny na modyfiikacje. Nie pakuj się w NE bo to cofanie się w rozwoju - NE nie jedzie w porównaniu do XE.

 

XE po prawej:

 

 

Różnica jest BARDZO duża.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maliniak123

No to widzę że dupa z przepływką... a jak by to poskładał na wiązce z kompem i przepływką z kadeta ? Ale tu już podejrzewam trudniści z wtyczkami... :( ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

A to jakis problem uciac wtyczke i polutowac przewody?

Astra ma wszystko przy komputerze, pod maska jest jedynie czarny plus do podpiecia, vectra i calibra ma tak samo tylko wtyczki inne.

 

Poza tym NE zyska na osprzecie z XE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, nie ma co się pakować w silnik 8V

XE taniej Doprowadzisz do stanu, niż swap wyjdzie

Nawet przy najgorszym scenariuszu czyli wymiana i odświeżenie głowicy

A różnica w jeździe jest znaczna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania