ArKos Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Układ zapłonowy. Skoro wymieniłeś co powyżej, to pozostaje: 1. czujnik halla 2. rozklekotany aparat zapłonowy (w sensie mechanicznym czyli luzy) 3. lewe powietrze (nieszczelność dolotu) Nie za bardzo widzę inne opcje. Wszystko co potencjalnie winne, było zmienione.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2497-nier%C3%B3wna-praca-silnika-astra-f-c14nz/page/3/#findComment-13674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wool Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 właśnie ja też nie dlatego szukam pomysłu na forum, kopułka z paluchem wymieniane były, układ wtryskiwacza rozbierany, wyczyszczony uszczelniony i sprawdzony, ten czujnik halla zostaje jeszcze, rozbierałem go i przeczyściłem ale stroboskop daje nierównomierne sygnały z niego, możliwe że przyczyną nie jest samo uszkodzenie halla a nierówna praca silnika bo przecież impulsy hall wytwarza na podstawie obrotów wałka rozrząduwięc kółko się zamyka. Narazie przejadę na grzybki na pb i zobacze czego się nauczy znajomy mi zasugerował jeszcze że moge mieć wypalone gniazda zaworowe czy to może być przyczyną?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2497-nier%C3%B3wna-praca-silnika-astra-f-c14nz/page/3/#findComment-13678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 znajomy mi zasugerował jeszcze że moge mieć wypalone gniazda zaworowe czy to może być przyczyną? Zmierz kompresję i będzie wiadomo   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2497-nier%C3%B3wna-praca-silnika-astra-f-c14nz/page/3/#findComment-13679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wool Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 no niestety nic się nie zmieniło przejrzałem jeszcze raz wtrysk, poszczelniłem go dodatkowo slikonem, aparat nie ma luzów, ogólnie wszystko wygląda ok, macie jakieś pomysły co jeszcze może powodować wypadanie zapłonu? _________________ znalazłem przyczynę problemu - tłumik rezonansu, w sumie był ale nie miał dna ktoś go zdemolował albo stuknął nim w coś, silnik ciągńął sobie powietrze z nadkola a przewody dolotowe powietrza z chłodnicy i z nad kolektora były nie używane, można było je zatkać a i tak chodził bez zmiany. Długo się tego naszukałem ale dostałem używkę na allegro za 30 nowy prawie 140 po wymianie silniczek chodzi malinowo   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2497-nier%C3%B3wna-praca-silnika-astra-f-c14nz/page/3/#findComment-13798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się