Skocz do zawartości

[tuning] Białe tarcze zegarów Opel


ArKos

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszą czynnością jaką musiałem zrobić było wyjęcie zegarów. Rozbieramy plastiki z kiery i przodu zegarów oraz odłączamy linkę prędkościomierza. Porem wyjmujemy przewody, zegary pod pachę i do domu.

 

Odkręcamy przedni plastik (dwa wkręty u góry obudowy) i odkładamy na bok.

 

Teraz rzecz najtrudniejsza demontaż wskazówki. Przekładamy wskazówkę prędkościomierza za czarny dzyndzelek, tak żeby swobodnie wisiała.

 

Bierzemy pesetę wąską na końcu i rozszerzającą się ku górze i wkładamy pod czarny plasticzek i podważamy zdecydowanym ruchem.

 

Wyskoczy nam i musimy ją złapać. Robimy to ostrożnie bo można łatwo połamać wskazówkę (ja swoją połamałem).

 

Kiedy wskazówka jest zdjęta przystępujemy do odkręcenia tarczy prędkościomierza.

 

Są dwa wkręciki małe i je właśnie wykręcamy ze środka tarczy.

 

Kiedy mamy tarcze zdjętą musimy wydrukować tarcze do naklejenia. Używamy papieru foto.

 

Oczywiście potem wszystko czyścimy i odtłuszczamy całą tarcze.

 

Naklejamy na tarcze metalową taśmę dwustronną i dopasowujemy papier foto. Przyciskamy i ot cała filozofia.

 

Potem wskazówkę wciskamy delikatnie, tak by wisiała swobodnie i przekładamy za dzyndzelek.

 

Identycznie postępujemy z zegarkami temperatury i paliwa z tym że musimy ostrożnie tarcze wcisnąć pod wskazówką.

 

 

 

U mnie to wyglądało tak:

01_48.jpg

02_49.jpg

03_48.jpg

04_47.jpg

 

 

Acha wzory zegarów ściągnąłem ze strony KTK i troszkę je przerobiłem w Corel-Draw.

 

 

 

Autor: fifek

 

Źródło: http://forum.opel24.com

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania