ArKos Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Pierwszą czynnością jaką musiałem zrobić było wyjęcie zegarów. Rozbieramy plastiki z kiery i przodu zegarów oraz odłączamy linkę prędkościomierza. Porem wyjmujemy przewody, zegary pod pachę i do domu. Odkręcamy przedni plastik (dwa wkręty u góry obudowy) i odkładamy na bok. Teraz rzecz najtrudniejsza demontaż wskazówki. Przekładamy wskazówkę prędkościomierza za czarny dzyndzelek, tak żeby swobodnie wisiała. Bierzemy pesetę wąską na końcu i rozszerzającą się ku górze i wkładamy pod czarny plasticzek i podważamy zdecydowanym ruchem. Wyskoczy nam i musimy ją złapać. Robimy to ostrożnie bo można łatwo połamać wskazówkę (ja swoją połamałem). Kiedy wskazówka jest zdjęta przystępujemy do odkręcenia tarczy prędkościomierza. Są dwa wkręciki małe i je właśnie wykręcamy ze środka tarczy. Kiedy mamy tarcze zdjętą musimy wydrukować tarcze do naklejenia. Używamy papieru foto. Oczywiście potem wszystko czyścimy i odtłuszczamy całą tarcze. Naklejamy na tarcze metalową taśmę dwustronną i dopasowujemy papier foto. Przyciskamy i ot cała filozofia. Potem wskazówkę wciskamy delikatnie, tak by wisiała swobodnie i przekładamy za dzyndzelek. Identycznie postępujemy z zegarkami temperatury i paliwa z tym że musimy ostrożnie tarcze wcisnąć pod wskazówką. U mnie to wyglądało tak: Acha wzory zegarów ściągnąłem ze strony KTK i troszkę je przerobiłem w Corel-Draw. Autor: fifek Źródło: http://forum.opel24.com   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/248-tuning-bia%C5%82e-tarcze-zegar%C3%B3w-opel/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi